
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Het alarmnummer 112 moet altijd bereikbaar blijven, ook als 2G en 3G worden afgeschakeld. Dat stelt het ACM in...
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) krijgt extra mogelijkheden om de concurrentie op de vaste telecommar...
De richtlijnen voor toegankelijke websites en andere online content zijn vanaf nu ook in het Nederlands te raa...
Begin februari reden de eerste auto's over de nieuwe slimme Kogerpolderbrug. Deze brug verbindt de N246 van en...
In juni kan de landelijke veiling van frequenties voor 5G gewoon starten. Dat is de consequentie van een uitsp...
De omzet van internetverkopen in de detailhandel was in het eerste kwartaal 19,1 procent hoger. Dat is de hoog...
Eind mei zouden de eerste tests van een corona-app van de overheid moeten plaatsvinden. Volgens het ministerie...
Minister Slob van onderwijs trekt nog eens 3,8 miljoen euro uit voor onderwijs op afstand. Dit moet extra steu...
Minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid gaat ICT-bedrijven gericht vragen stellen over waar zij kinder...
Dinsdag startte telecomprovider Vodafone met de uitrol van 5G-dekking in ruim de helft van Nederland door midd...