Manhattan Associates leider in Omnichannel Order Management onderzoek

Manhattan Associates, leverancier van Supply Chain Commerce oplossingen, is door Forrester Research Inc benoemd als leider in het onderzoeksrapport “The Forrester Wave™: Omnichannel Order Management Q3 2014”.

Het rapport evalueert negen leveranciers in de categorie Omnichannel Order Management  op basis van huidig aanbod, strategie en marktaandeel. Van alle geëvalueerde leveranciers scoorde Manhattan Associates het hoogste in de categorie huidig aanbod. Verder onderscheidt Manhattan Associates zich als leider met de hoogste scores op het gebied van klantenservice, store fulfilment, product roadmap en geplande verbeteringen.

“Manhattan Associates heeft in de afgelopen tien jaar heel gericht in order management geïnvesteerd en blijft in dit snel groeiende segment van zijn technologieportfolio investeren”, aldus het Forrester-rapport. “Manhattan heeft de kerncomponenten van order management zodanig samengebracht dat deze naadloos en duidelijk tegemoet komen aan de behoeften van individuele gebruikers met verschillende profielen, inclusief winkelbedienden die orders vanuit de winkels verwerken en verzenden. Deze belangrijke onderscheidende factor zorgt ervoor dat, samen met de robuuste OMS-functionaliteit, de oplossing van Manhattan Associates zich als leider in onze evaluatie profileert. Met een sterke focus op retail, heeft de oplossing aangetoond schaalbaar genoeg te zijn om aan de behoeften van de grotere retailklanten tegemoet te komen.”

Brian Kinsella, vice president order management bij Manhattan Associates: “We zijn vereerd dat we één van de leidersposities in the Forrester Omnichannel Order Management Wave hebben verdiend. Manhattan Associates heeft de afgelopen tien jaar het geluk gehad met een aantal innovatieve retailers te mogen samenwerken. We zijn ervan overtuigd dat onze plaatsing in de Forrester Wave het succes van die samenwerking bevestigt. Een omnichanneltransformatie is voor geen enkele organisatie een eenvoudig proces, ditzelfde geldt voor de daadwerkelijke realisatie van de technologie om deze transformatie te ondersteunen. We zien onze resultaten in de Wave als een mijlpaal op ons pad naar het leveren van het toonaangevende operationele omnichannelplatform in de markt.”

Manhattan Associates’ suite van omnichanneloplossingen, met onder meer Order Management en Store Inventory & Fulfilment, helpt retailers bij het leveren van omnichannel- klantenservice, het inzetten van voorraden om de verkoop te verhogen en omnichannel-processen uit te voeren binnen hun winkels. Een binnen Order Management beschikbare oplossing is Available to Commerce™. Met deze nieuwe oplossing is het mogelijk om voorraadbeschikbaarheid snel te verhogen of te verlagen op basis van diverse factoren op het vlak van merchandising en forecasting, winkeloperaties en supply chain.

De Forrester Wave™ kunt u gratis downloaden via www.manh.com/OMS.

Geef een reactie

Gerelateerde berichten...