
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
HP heeft bevestigd dat het Aruba Networks overneemt voor een kleine drie miljard dollar. De 1800 medewer...
Vanaf 21 april gaat zoekgigant Google 'mobielvriendelijke sites' hoger plaatsen in de zoekresultaten. Dit geld...
Samen met een aantal partners is Google gestart met ‘Android for Work'. Dit meldt de zoekgigant in een offic...
Nederland staat op de derde plaats van best presterende landen in de EU op digitaal gebied. Vlak...
iPhonebezitters die vaak onderweg zijn en in de auto willen doorwerken doen er verstandig aan volgende m...
Wetenschappers van het Amerikaanse National Institute of Standards and Technology (NIST) werken aan draa...
Op iPads kun je vanaf nu handschriftherkenning op OneNote gebruiken. Microsoft heeft ook ondersteuning op alle...
Het Nederlandse bedrijf We Transfer heeft 22 miljoen euro (25 miljoen dollar) opgehaald bij een invester...
Door pas op 2 oktober 2014 een intern onderzoek naar mogelijke misstanden bij aanbestedingen te meld...
Bedrijven kunnen veel meer profiteren van gegevens die beschikbaar zijn in hun eigen organisatie en in hun omg...