
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De meeste organisaties die Internet of Things (IoT)-oplossingen hebben geïmplementeerd, halen daar nu al meet...
De wereld waarin we leven verandert ingrijpend en snel. Het internet verandert alles. Nieuwe bedrijven verdrin...
De meeste organisaties die Internet of Things (IoT)-oplossingen hebben geïmplementeerd, halen nu al meetbar...
IaaS-dienstverleners: word groot, zoek een niche, of stop ermee. Dat is de boodschap van Adviesbureau VOISS ...
Toezichthouder ACM (autoriteit Consument en Markt) heeft affiliatenetwerk Daisycon ook in hoger beroep een boe...
De (digitale) architectuur voor het project Modernisering Uitvoering Subsidieverlening (MUS) van de Rijksdiens...
De Europese Commissie heeft verdeeld gereageerd op een plan om Google Search te scheiden van andere bedrijfson...
Nieuwe, innovatieve technologieën kunnen leiden tot felle discussies – nog vóór de toepassing op de markt...
"Het is vreemd dat voor zo’n enorme innovatie als internet hardnekkig een model uit het tijdperk van de va...
De Nederlandse CEO loopt nauwelijks warm voor sociale media. Minder dan de helft (45%) gebruikt bijvoorbeeld h...