
Microsoft’s beleid en oplossingen voor OneDrive synchronisatieproblemen
OneDrive is een populaire cloudopslagdienst van Microsoft, maar gebruikers kunnen soms te maken krijgen met s...
"*" geeft vereiste velden aan
OneDrive is een populaire cloudopslagdienst van Microsoft, maar gebruikers kunnen soms te maken krijgen met s...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
ThinClientSpecialist breidt uit met ICT Specialist Een bekend gezegde luidt: ‘Verandering is de enige const...
Microsoft Teams ontwikkelt zich van samenwerkingstool naar centrale hub voor alle productiviteit, inclusief te...
75-plussers herkennen noodberichten van NL-Alert beter vanwege het halfjaarlijkse testbericht. Sowieso blijkt ...
Ziggo krijg van de Autoriteit Consument en Markt (ACM) dagelijkse dwangsommen als ze deze maand de regels voor...
Je medewerkers denken er waarschijnlijk niet over na welke webbrowser ze gebruiken, maar pas op, het kan een b...
Een deepfake video van de in 2003 doodgeschoten Sedar Soares moet hopelijk een doorbraak brengen in zijn nog o...
Gamma Communications, leverancier van zakelijke communicatieoplossingen, introduceert vandaag Microsoft Teams ...
Technologie kan helpen om zorg te voorkomen en zorgmedewerkers te ontlasten. Dat is de eerste conclusie van de...
De Autoriteit Consument en Markt (ACM) trekt een aantal telefoonnummers in van misleidende doorschakeldiensten...
De Autoriteit Consument en Markt (ACM komt met een leidraad waarin regels voor platformbedrijven en online ond...