
Microsoft’s beleid en oplossingen voor OneDrive synchronisatieproblemen
OneDrive is een populaire cloudopslagdienst van Microsoft, maar gebruikers kunnen soms te maken krijgen met s...
"*" geeft vereiste velden aan
OneDrive is een populaire cloudopslagdienst van Microsoft, maar gebruikers kunnen soms te maken krijgen met s...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Het ANP start samen met tv-programma Pointer en de Nieuwscheckers van de Universiteit Leiden een factcheckmara...
De Universiteit Twente lanceert in het eerste kwartaal van dit jaar de gratis dankbaarheidsapp onder de naam '...
Bij alle telecomaanbieders kun je alarmnummer 112 in Nederland ook bereiken via 4G (voice over LTE) en bellen ...
Voor het eerst zijn er meer dan 2 miljoen bedrijven, met een groei van 8,5 procent. Het aantal webwinkels stee...
De Tweede Kamer stemde gisteren in met het verplicht leveren van updates van digitale en slimme apparaten, pro...
Herken je dit? Je krijgt bezoek over de vloer en het eerste wat gevraagd wordt bij binnenkomst is: ‘Wat is j...
De KPN jaarcijfers over 2021 laten stijgende winst zien, maar ook dalende omzetten. Dat schrijft het bedrijf i...
De nieuwste kwartaalcijfers van Apple stijgen ondanks het chiptekort toch naar recordhoogte . Dat komt vooral ...
In de eerste helft van 2021 maakte 43 procent van de bevolking van 12 jaar of ouder een online afspraak met ee...
In de huisartsenzorg moeten snelle verbeteringen komen in de ICT-toepassingen. Dat moet informatie-overload te...