2min Ondernemen

De Champions League van HubSpot-partners onder één vlag

De Champions League van HubSpot-partners onder één vlag

De Champions League van HubSpot-partners onder één vlag. Dat is hoe Emiel Kanters en Camiel Freriks, oprichters van Webs de nieuwe samenwerking van Hubspot-specialisten karakteriseert.

De enthousiaste woorden tijdens Grow, HubSpot’s belangrijkste event in Europa, waren bedoeld voor de strategische samenwerking van Webs, Invise en Trialta, die het leidende Hubspot-platform van Europa moeten opleveren. Dat gebeurt met steun van investeerder Oak Tree Hill Capital en onder de gezamenlijke naam Siloy. Naast deze partijen werken nog zeker 150 HubSpot-specialisten uit drie Europese markten samen aan het plan met een gezamenlijke omzet van €20 miljoen. De groep wil geïntegreerde oplossingen bieden voor marketing, sales en service aan de mkb- en mid-market. Uiteindelijk zullen op termijn 800 HubSpot-professionals meedoen.

Samenwerking voordelen voor klanten en medewerkers

Emiel Kanters en Camiel Freriks, oprichters van Webs, delen dat enthousiasme. “Deze samenwerking zet ons aan de top van de Europese markt, waarbij we de Champions League van HubSpot-partners onder één vlag verenigen.”

Adriano Tagliarina, CEO van Trialta, benadrukt de voordelen voor zowel klanten als medewerkers. “We zijn verheugd onze klanten uitgebreidere diensten aan te bieden en ons getalenteerde team nieuwe groeikansen te bieden. Deze stap sluit perfect aan bij onze drive om te excelleren en te innoveren.”

Camilla Agardh en Fredrik Fernström, oprichters van Invise: “Deze samenwerking stelt ons in staat om dat wat we koesteren te behouden, terwijl we de internationale slagkracht krijgen om onze high-performance klanten optimaal te bedienen. Samen bereiken we meer en bouwen we aan een toonaangevende partner voor klantinteractie op het HubSpot-platform.”

Emiel Putman, Managing Partner van Oak Tree Hill Capital, bevestigt de gedeelde visie en waarden die deze samenwerking aandrijven. “Deze fusie biedt een unieke kans om een platform te creëren dat zowel ons team als onze klanten centraal stelt en daarmee uitzonderlijke waarde levert aan alle stakeholders.”

Tip:

  • HubSpot voegt gespecialiseerde AI-agents toe aan platform