Philadelphia verbetert plaatsingsproces met CRM

Philadelphia Bas Bodzinga
Bas Bodzinga

Zorgorganisaties kunnen veel leren van commerciële bedrijven en vice versa. Organisaties in menig sector kijken te weinig de kunst elders af en daardoor laten ze kansen liggen. Dat vinden directeur Klantbelang Bas Bodzinga en interim manager projecten Astrid de Groot-de Meijer van Philadelphia. Zij ontwikkelden een strategische visie op de inzet van CRM ten behoeve van het plaatsen van cliënten op een van de locaties van Philadelphia in Nederland.

Zorgconsulenten werken alleen nog maar met CRM. Ze hebben geen Excel-lijstjes meer, er blijft geen informatie meer achter in de e-mail. De bron is het CRM en daardoor kunnen collega’s makkelijker werk van elkaar overnemen. Bovendien worden veel uitgebreidere rapportages gemaakt, waardoor er meer inzicht en overzicht is. De informatie in CRM wordt verrijkt vanuit andere applicaties, zoals het huisvestingssysteem.

Lees het hele artikel online of in de printeditie van ICT/Zorg.

Gerelateerde berichten...