
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Gemeente Leeuwarden heeft in februari de Europese aanbesteding voor het leveren van ICT gegund aan Scholten Aw...
EuroCloud Nederland organiseert een serie informele netwerkbijeenkomsten met als thema 'Show your Cloud'. We b...
Dutch Mobile Community is van start gegaan, waarin Nederlandse bedrijven die zich bezighouden met ICT elkaar o...
HeadFirst heeft als één van drie leveranciers de Europees Openbare aanbesteding gewonnen die het Ministerie ...
5 procent van de bezoekers van sites van Google heeft 'ad-injectors' op zijn of haar computer staan. Dat...
Bedrijven in de olie- en gasindustrie zijn zich bewust dat zij beveiligingsmaatregelen moeten nemen tegen cybe...
De architectuur van het Internet of Things (IoT) moet helemaal open source worden. Alleen zo voorkom je ...
Op 22 maart 2015 is Hostnet de grens van 500.000 .nl domeinnamen gepasseerd. Dat maakte het bedrijf vandaag be...
Tot groot verdriet van Cascadis, beroepsvereniging van webprofessionals in de publieke sector, adviseerde ...
Jaya Baloo, Chief Information Security Officer (CISO) van KPN, werkte van 1998 tot 2002 bij KPN. Daar moest ze...