
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Zero rating komt uiterlijk 31 maart definitief ten einde. Dat beloofde telecombedrijf T-Mobile aan de Autorite...
De Europese Commissie heeft het EUDI Wallet Consortium (EWC) en het Digital Credentials 4 Europe Consortium (D...
De crowdfunding van Freedom Internet heeft alle 6.000 certificaten verkocht. Daarmee bereikte de nieuwe provid...
Een pilot van het Agentschap Telecom moet zorgen voor innovatief frequentiegebruik. Dit gebeurt vooral in de...
Op 5 december start de bouw van de radiotelescoop Square Kilometre Array (SKA). Dat meldt BBC News. Deze groot...
Een ruime meerderheid binnen de Justitiecommissie van het Europees Parlement stemde deze week in met een verbo...
In de eerste helft van dit jaar kocht Nederland vooral meer online diensten. De verkoop van digitale producten...
Telecomproviders Hollandsnieuwe en Vodafone verlengen beiden de regeling waarbij je gratis kunt bellen en SMS'...
De bescherming van de online consument moet beter worden geregeld. Dat zegt de Autoriteit Consument & Mark...
Veel online shoppers doen aankopen zonder eerst de betrouwbaarheid van de webshop te checken. Dat terwijl voor...