
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De Nederlandse politie stuurde afgelopen week via onder meer de Dutch Cloud Community een brief aan, wat zij n...
De Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) ziet in de eerste helft van 2022 dat fraudeurs hun methodes in een ...
Internetproviders hoeven illegale downloaders niet te waarschuwen. De brief die de providers in zo'n geval kri...
Elke vrijdag presenteert ICT/Magazine opvallende tech-berichten uit het buitenland. Na maanden van strijd maa...
Het World Wide Web had als oorspronkelijk doel om informatie voor iedereen toegankelijk te maken. Bij de snell...
Veel jongeren van 11 tot en met 25 jaar vertellen hun omgeving niet dat ze diabetes hebben. Ook geven zij aan ...
Webflow, Wix en WordPress zijn de toegankelijkste CMS-platforms. Maar geen van de platformen is echter volledi...
Online bestedingen van Nederlandse consumenten bedroegen in het eerste half jaar van 2022 € 16,1 miljard. Da...
Bijna de helft van de Europese bedrijven is van plan om meer te investeren in belangrijke Customer Experience-...
Onderzoeksbureau TNO was tijdens een proef in staat om 1 terabit per seconde versturen met een laserstraal. Ee...