Het zesde SaaS4Channel event in het Aviodome in Lelystad staat in het teken van de vragen: Hoe overleef ik de Cloud? Is grootte de enige succesfactor in de cloud? Sprekers van Amazon Web Services, Exact, HP en DutchCloud geven tijdens deze middag hun visie op het belang van grootte en gaan de discussie aan met deelnemers over alternatieven.
Wegens succes verlengd zijn de korte presentaties van een aantal jonge en innovatieve bedrijven met als doel nieuwe partners te vinden. Zij komen als eerste aan bod. Het programma zal vervolgens het belang van grootte van diverse kanten belichten. De wereldwijd actieve bedrijven als AWS en HP belichten daarin het belang van schaal vanuit hun perspectief. Lokale spelers als DutchCloud laten zien dat er uitstekende alternatieven zijn.
Naast de presentaties is er ruimte voor deelnemers om in een gefaciliteerde discussie aan tafel hun visie te delen. De conclusies worden plenair gedeeld. De partners van SaaS4Channel kunt u tijdens de borrel en het diner ontmoeten. Zij geven dan ook een presentatie.
Evenementgegevens:
- Datum en tijd: 26 november 2014, van 12:30 tot 20:00 u
- Locatie: Aviodrome, Lelystad Airport
- Kosten deelname: € 95 excl. Btw
- Aanmelden via www.saas4channel.eu
SaaS4Channel
SaaS4Channel is een ICT business community, gestart in 2009 als initiatief van Partner Performance bv en 12Innovate. Het doel van SaaS4Channel is het ontwikkelen en delen van kennis rond de transitie naar Cloud business modellen voor beslissers binnen de ICT value chain. De community heeft meer dan 1000 leden. Jaarlijks worden evenementen, netwerkborrels en ronde tafel discussies georganiseerd. In 2013 heeft SaaS4Channel het Cloud Acceleration Model© geïntroduceerd. Met dit model kunnen ICT bedrijven hun positie en knelpunten bepalen en deze adresseren met concrete tips gegeven door collega ondernemers.
Partners van SaaS4Channel zijn: HP, IBM, Mitopics, Portland Europe, EspressoGridpoint, Interconnect, Nucleus, UNITT, Combell en Colt (kennispartners) ISV World en Keala Consultancy.