
Klantenservice: combinatie van menselijke interactie én AI
Menselijk contact blijft voorlopig belangrijk bij de klantenservice van bedrijven, maar er komt een generatie ...
"*" geeft vereiste velden aan
Menselijk contact blijft voorlopig belangrijk bij de klantenservice van bedrijven, maar er komt een generatie ...
Een ziekenhuisbezoek is een kwestie van lange adem en veel geduld. Natuurlijk hebben de meeste mensen dat er g...
Eenheid van Taal is belangrijk voor uitwisseling van gezondheidsgegevens. SNOMED, het internationale medisch t...
Passagiers die op Schiphol terugkomen van hun reis kunnen voortaan zien waar hun bagage zich bevindt en hoelan...
Eén op de vier industriële bedrijven aangeeft dat ze hun activiteiten tijdelijk moesten stilleggen vanwege e...
Ruim vier op de tien Nederlanders is ooit online opgelicht (43%). Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek onde...
Woensdag 10 april is het Wereld Global Work from Home Day en staan we stil bij deze hybride manier van werken,...
IT-bedrijf Topicus is sinds begin deze maand eigenaar van SaaS-platform Steunwijzer. Steunwijzer helpt gemeent...
In 2023 gaf 67 procent van de bevolking van 12 jaar of ouder aan soms online informatie te zien of lezen die v...
Omron Healthcare kondigde aan dat het alle aandelen van Luscii Healthtech onvernem. Dit is een snelgroeiende s...