Anywhere365 Universal Contact Center gecertificeerd voor Microsoft Skype for Business

Het Anywhere365 Dialoog Management platform is gekwalificeerd en gecertificeerd voor Microsoft Skype for Business. Het native geïntegreerde platform voor Enterprise Contact Center, Manager/Assistent, klantbetrokkenheid en geavanceerde communicatiefeatures voor alle afdelingen binnen organisaties heeft alle verplichte tests doorstaan (met een unieke testscore van 100%) en mag zich nu een gekwalificeerde contact center oplossing voor Microsoft Skype for Business noemen.

Het Microsoft Skype for Business Independent Software Vendor (ISV) kwalificatieprogramma is ontwikkeld om ervoor te zorgen dat gekwalificeerde toepassingen van Microsoft Partners bij specifieke scenario’s voldoen aan de verwachtingen van de klant. Door middel van uitgebreide tests door derden definieert het programma specifieke vereisten voor een goede interoperabiliteit met de Skype for Business Server, en voor een optimale installatie, instelling en configuratie, documentatie en ondersteuning.

 

Praktijk

Anywhere365 Universal Contact Center is getest in honderden praktijksituaties, waarbij is gekeken naar implementatie, hoge mate van beschikbaarheid, uitbreidbaarheid, documentatie, functionaliteit en native integratie met het Microsoft Skype for Business platform. Het platform is geslaagd voor alle testscenario’s, met een score van 100%.

“We zijn erg trots dat onze oplossing is gekwalificeerd voor Microsoft Skype for Business. Dit is een erkenning van onze investeringen in de creatie van een innovatief, zeer schaalbaar en waarde toevoegende Universal Contact Center Platform voor Microsoft Skype for Business”, zegt Gijs Geurts, Managing Director van softwareontwikkelingsspecialist Workstreampeople. “Onze 372 klanten wereldwijd laten zien dat wij een zeer krachtig, door waarde aangestuurd platform aanbieden dat zichzelf binnen de industrie reeds heeft bewezen voor een scala aan toepassingen door zakelijke ondernemingen.  We hebben het Anywhere365 Universal Contact Center ontwikkeld met een unieke filosofie in gedachten. Wij zijn van mening dat iedereen zelf een contact center is, of er deel van kan uitmaken, zonder dure licenties die zijn beperkt tot een bepaalde gebruiker. Alles is gefocust op het mogelijk maken van efficiënte en productieve dialogen tussen mensen, tussen bedrijven en hun klanten, en binnen bepaalde groepen, terwijl tegelijkertijd wordt gestreefd naar het bieden van krachtige, bruikbare capaciteiten op het gebied van zakelijke intelligentie waarmee voorheen verborgen dialoogpatronen kunnen worden blootgelegd.”

Als geïntegreerde on-premise werkmanagementoplossing is Anywhere365 in staat om naadloos alle dialogen te beheren die binnenkomen via e-mail, chat, webchat, gesproken berichten, online formulieren en meer. Anywhere365 is geïntegreerd met Microsoft SharePoint, Office365 en Skype Users, en kan eenvoudig worden aangesloten op de bestaande IT-systemen en databases, zoals CRM en ERP, om zo intelligente dialoog management-capaciteiten te creëren. Er zijn ruim 30 gestandaardiseerde connectoren beschikbaar voor het koppelen aan de bestaande backoffice-infrastructuur. Anywhere365 kan ook worden doorontwikkeld voor toekomstige cloudcapaciteiten van Microsoft Office 365.

“We zijn verheugd over de certificatie die Workstreampeople heeft behaald voor het Anywhere365 Unified Contact Center voor Skype for Business Server 2015 en dat deze communicatie-ervaring nu beschikbaar wordt voor organisaties, zodat zij meer succes kunnen behalen”, zegt Andrew Bybee, Principal Group Product Manager voor Skype for Business.

 

Gerelateerde berichten...