Levi Nine voor vierde jaar achtereen een 100% aanbeveling score in Giarte benchmark

Zojuist is tijdens Outsourcing Performance Day 2017 van onderzoeksbureau Giarte het Outsourcing Performance Jaarboek gepresenteerd. Hierin staan onder andere de klanttevredenheidscores over de IT-outsourcing van Levi Nine. Net als de afgelopen drie jaar haalt technologiedienstverlener Levi Nine een 100% aanbevelingsscore. Daarnaast waarderen klanten het bedrijf bovengemiddeld als het gaat om betrouwbaarheid, communicatie, bekwaamheid, empathie, bereidheid en openheid.

Aan het onderzoek van Giarte doen 38 IT-dienstverleners uit Nederland mee. Binnen de door Giarte gedefinieerde domeinen application management (AM), infrastructure management (IM) en end user management (EUM) zijn alle deelnemers door hun klanten beoordeeld op de kwaliteit van hun dienstverlening.

“Ons bestaansrecht is tevreden klanten”
Pien Oosterman, CCO van Levi Nine: ”Wij zijn er trots op en blij mee dat alle klanten ons aanbevelen. Voor alle Levi Niners is dat het grootst mogelijke compliment. Ons bestaansrecht is tevreden klanten en het is fantastisch als dat lukt.” De waardering is ook terug te zien in de overall trust score van 83, waaronder een hoge score van 88 op betrouwbaarheid. Uit het onderzoek blijkt tevens een hoog percentage promotors: 36% van de klanten van Levi Nine is zelfs ‘superfan’. Nogmaals Pien Oosterman: ”Levi Niners komen het beste tot hun recht wanneer ze onderdeel worden van de klantorganisatie en helpen met de toepassing van de nieuwste technologie. Samen zorgen we ervoor dat deze technologie de klant een voorsprong geeft op hun concurrenten en bijdraagt aan de groei.”

“Knappe scores”
Ieder jaar worden bijna 1.000 relaties geëvalueerd door (uitbestedende) klantorganisaties te vragen naar hun mening over de prestaties van hun IT-serviceproviders. Het is het zesde jaar dat Levi Nine meedoet aan het onderzoek. Linda van ’t Klooster, projectmanager bij Giarte: “Levi Nine heeft al jaren op rij mooie klanttevredenheidsscores. De trustscore is dit jaar zelfs weer toegenomen, dat is knap want deze scores waren al hoog.”

 

Sanoma
Een van de klanten die door Giarte zijn ondervraagd is Sanoma. Serge van Steensel, Director Digital Development bij Sanoma: “Levi Nine is voor ons een belangrijke partner geworden op het vlak van development en beheer van onze services. De samenwerking biedt ons veel flexibiliteit, waardoor we snel kunnen op- en afschalen binnen onze product teams. De Levi Niners zijn heel betrokken en worden inmiddels echt als collega’s gezien in onze teams.”

Groei
De tevredenheid van de klanten is ook terug te zien in de groeicijfers. Levi Nine, met het hoofdkantoor in Amsterdam, is de afgelopen 3 jaar elk jaar met 30% gegroeid. Deze groei vertaalt zich onder andere door naar zes verschillende delivery centra in Servië, Roemenië en Oekraïne. Pien Oosterman:”Steeds vaker is de keuze van de klant om samen te werken met Levi Nine een strategische keuze. Bovendien staat Levi Nine voor een aantal waarden, waaronder ‘One common goal’ en ‘Get it done’. Dit heeft ervoor gezorgd dat klanten ons regelmatig aanbevelen.”

 

Gerelateerde berichten...