Relay42 in Red Herring 100 Global

Red Herring heeft de Top 100 Global lijst bekendgemaakt. Hierin staan de honderd meest innovatieve bedrijven uit Noord-Amerika, Europa en Azië. Datamanagementspecialist Relay42 is de enige Nederlandse partij met een plek in die lijst.

De Red Herring Top 100 Global lijst is een kwalificatie voor veelbelovende bedrijven en ondernemers. De redacteuren van Red Herring waren de eersten die door hadden dat bedrijven als Facebook, Twitter, Google, Yahoo, Skype, Salesforce.com, Youtube en eBay de manier van werken en leven veranderden. Alex Vieux, uitgever en CEO van Red Herring zegt: “Relay42 belichaamt de visie, drive en innovatie van een succesvol bedrijf en kan trots zijn op deze prestatie.’

Relay42 biedt een Data Management Platform (DMP) waarmee klanten met behulp van gecentraliseerde data marketingboodschappen in realtime, en door middel van beacons ook ter plekke, automatisch kunnen personaliseren en activeren via alle mogelijke kanalen; van banners en emails tot smartwatches. Relay42 wordt onder andere gebruikt door bedrijven als KLM, Ziggo, Thomas Cook, Centraal Beheer Achmea en Nuon. Tomas Salfischberger, medeoprichter en CEO van Relay42 over de plek op de lijst: ‘In april waren we nog met acht Nederlandse kanshebbers en nu zijn wij uiteindelijk de enige ‘Dutchies’ op de wereldwijde lijst. Het was een spannend traject, met een eervolle uitkomst. Dankzij ons team van slimme en enthousiaste mensen en de nauwe samenwerking met onze klanten kunnen we continu vernieuwen en bedrijven helpen bij hun digitale transformatie.’

De bedrijven zijn beoordeeld op zowel kwantitatieve als kwalitatieve criteria, waaronder financiële resultaten, technologische innovatie, kwaliteit van het management, overall business strategie en marktpenetratie. Daarnaast werd er gekeken naar het trackrecord en naar vergelijkbare startups in dezelfde markt.

Over Relay42

Relay42 is een datamanagementspecialist. Met haar innovatieve platform kunnen klanten meer resultaat behalen met zowel online- als offline marketing. Het Data Management Platform (DMP) is geïntegreerd met een wijdverbreid ecosysteem van marketingtechnologie-aanbieders. Doordat het platform alle kanalen en technologieën van het ecosysteem verbindt, ontstaat er een eenduidig beeld van de klant. Dit inzicht kunnen zij activeren over alle touchpoints om relevante, gepersonaliseerde en consistente interacties tot stand te brengen. Dit zorgt op korte termijn voor een gemiddelde conversiestijging van 20 tot 30 procent. Relay42 wordt momenteel gebruikt door grote adverteerders zoals KLM, Ziggo, Thomas Cook, Centraal Beheer Achmea, Foot Locker en Nuon.

Gerelateerde berichten...