Rubrik behaalt hoogste Certified Net Promoter Score (NPS) van 82 in de industrie

Rubrik, het Cloud Data Management bedrijf, laat weten dat zijn toonaangevende​ ​gecertificeerde Net Promoter Score® (NPS®) is gestegen naar 82. Dit is het bewijs van Rubrik’s toewijding aan het leveren van toegevoegde waarde voor hun klanten en een gebruikerservaring van wereldklasse.

“Bij Rubrik staat klantsucces voorop bij alles wat we doen,” zegt Giri Iyer, Senior Vice President, Global Customer Support and Success bij Rubrik. “Onze hele wereldwijde organisatie is erop ingericht om continu te verzamelen, te meten en te evolueren op basis van de feedback van onze klanten. Onze toonaangevende NPS-score bekrachtigt deze aanpak en onderscheidt de kwaliteit van onze cloud datamanagement-producten.”

Rubrik’s NPS is door de OWEN CX Group, de toonaangevende NPS-adviseur, gecertificeerd voor correcte methodologie en nauwkeurigheid. “Echte NPS-prestaties op dit niveau zijn zeldzaam,” zegt Richard Owen, CEO van de OWEN CX Group. “We hebben meer dan tien jaar aan benchmarkingprestaties en kunnen bevestigen dat het opmerkelijk is dat Rubrik dit consistente uitvoeringsniveau kan bereiken. Er wordt in de sector veel geclaimd over NPS-prestaties, maar onze gedetailleerde analyse van de data van Rubrik heeft ons ervan overtuigd dat ze de onbetwiste leider zijn – dit is de gevalideerde weergave van hun prestaties.”

De Net Promoter Score wordt berekend op basis van antwoorden op één vraag: hoe waarschijnlijk is het dat u ons bedrijf/product/dienst zou aanbevelen aan een vriend of collega? De NPS loopt van -100 (alle detractors) tot +100 (alle promotors). Een NPS van +50 of hoger is uitstekend. Rubrik’s NPS-score van 82 plaatst het bedrijf in de top 10% van grote organisaties.

Volgens IDC kunnen eindgebruikers die gebruikmaken van de gestandaardiseerde NPS-norm “producten verwachten met hogere prestaties, verbeterde efficiëntie, betere beschikbaarheid, lagere kosten en een betere algehele ervaring met de leverancier.” 1​

“NPS wordt op grote schaal gebruikt in bedrijven van elke omvang: van belangrijke Fortune 1000-bedrijven zoals Allianz, Intuit, American Express, Enterprise Rent-A-Car en Rackspace tot kleinere onafhankelijke bedrijven. Het gebruik ervan zorgt voor een revolutie in de manier waarop zij denken over klantervaring,” zegt Eric Burgener, vice-president onderzoek bij IDC. “Rubrik’s hoge score van 82 laat zien hoeveel van hun klanten het merk zouden aanbevelen.”

Rubrik heeft een wereldwijd enterprise-klasse supportteam, dat op elk moment beschikbaar is (24x7x365) in een model dat met de zon meereist. 100% van Rubrik’s supportteam is gecertificeerd door CEMPRO. Naast de toonaangevende scores voor NPS en CSAT (de klanttevredenheid voor gesloten cases), heeft Rubrik al drie jaar op rij de NorthFace Scoreboard Award drie jaar op rij ontvangen (2016, 2017, 2018), waarmee een uitzonderlijke klantervaring wordt erkend. Deze award wordt toegekend door Omega Research en is gebaseerd op feitelijke feedback van klanten.

De supportervaring van Rubrik is gericht op proactiviteit. Het team maakt gebruik van ML en AI om potentiële problemen te ontdekken en te verhelpen voordat de klant hiervan op de hoogte is.

Reacties van klanten op het nieuws:

● “Het team van Rubrik geeft ons ondersteuning van wereldklasse. Hun technici zijn absoluut fantastisch, stellen ons op ons gemak en zijn uiterst reactief. Zij waren onze redder in nood bij het opstarten van het bedrijf.” – Cate Fagan, CIO, Bioverativ

● “Rubrik’s support is een klasse apart. Het team staat altijd open om te horen hoe het product kan worden aangepast om hun klanten beter van dienst te zijn.” -Jorge Barrera, Director of Technology Operations and Infrastructure bij High 5 Games

● “Het Rubrik-team was zeer attent tijdens de POC en kwam ter plekke hun product demonstreren. Na de aankoop krijgen we nog altijd snel een reactie. Hun supportteam hecht veel waarde aan transparantie en we vinden het geweldig dat ze het grootste deel van het uitzoekwerk voor ons regelen.”- Paul Farmer, systeembeheerder bij Seattle Genetics

● “Het supportteam van Rubrik doet geweldig werk. Ze reageren snel en zijn altijd behulpzaam als er iets is.” – Dominic Höffgen, CFO bij Erich Utsch

● “We zijn voortdurend onder de indruk van hoe prettig en professioneel het supportteam van Rubrik is.” – Michel Vaessen, ICT Manager bij NWB Bank

● “Rubrik biedt geweldige klantenondersteuning en is bereid om zijn roadmap af te stemmen op de behoeften van de klant.” – Alexander Ietan, IT Infrastructure Team Leader en Deputy CIO bij Kremsmuller

● “We zijn onder de indruk van Rubrik’s wereldklasse supportteam. Ze waren 24/7 beschikbaar en zorgden voor regelmatige updates.” – Johan Barre, Project Manager, Infrastructure bij Petit Forestier

● “Het ondersteuningsteam van Rubrik reageert supersnel. Ze doen alles om de verwachtingen te overstijgen. De waarde van hun support kan niet worden overschat.” – Emmanuel Chadoutaud, Head of Infrastructure Systems and Data Security bij Communauté d’Agglomération Melun Val de Seine

Gerelateerde berichten...