Sacha Shoes kiest voor Unify

Sacha Shoes kiest voor Contact Center oplossing van Unify via Féju Telecommunicatie

Sacha Shoes heeft voor de inrichting van hun klantenservice van hun (buitenlandse) webshops gekozen voor een OpenScape Business S oplossing van Unify. Deze deal is tot stand gekomen door de gewaardeerde inzet van Unify partner Féju Telecommunicatie uit Udenhout.

De OpenScape Business oplossing wordt ingericht als een Contact Center voor de webshops van Sacha Shoes in Nederland, Duitsland, België, Frankrijk en Luxemburg. Op deze manier is het bedrijf vanuit elk land goed bereikbaar voor vragen van klanten op een eigen buitenlands nummer per webshop.

“Met de gekozen Unify telefonie oplossing via Féju wordt de telefonische bereikbaarheid voor onze internationale klanten efficiënt en doelgericht ingericht” aldus Pim Thijsseling, Facility Manager bij Sacha Shoes.

In fase 1 wordt de Contact Center voorzien van agents met OpenStage 40 toestellen en Jabra headsets. In fase 2 wordt de OpenScape Business uitgebreid naar gebruik door het complete hoofdkantoor en distributiecentrum (DC) in Tilburg, inclusief SIP trunks ter vervanging van hun huidige KPN centrale met ISDN lijnen. “ De OpenScape Business oplossing van Unify maakt het mogelijk om zowel het Contact Center als het hoofdkantoor en DC te integreren in één gecentraliseerd systeem”, zo zegt Jacco Swinkels, Business Consultant, van Féju.

Gerelateerde berichten...