
Microsoft’s beleid en oplossingen voor OneDrive synchronisatieproblemen
OneDrive is een populaire cloudopslagdienst van Microsoft, maar gebruikers kunnen soms te maken krijgen met s...
"*" geeft vereiste velden aan
OneDrive is een populaire cloudopslagdienst van Microsoft, maar gebruikers kunnen soms te maken krijgen met s...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Spreek een zin in het Nederlands in en er komt een Oekraïense zin uit. Of omgekeerd. Dat is de essentie van d...
Het roamingverkeer uit de wintersportlanden was de afgelopen maanden weer als vanouds: druk. Nederlanders bell...
Met een digitale huisartsenpost kan een zorgverlener twee keer meer patiënten per uur behandelen dan wanneer ...
Ongeveer een miljoen huishoudens in Nederland heeft geen tv-abonnement. Het aantal abonnementen blijft sinds 2...
Online vergaderen en ander telefoongebruik in het verkeer leidt tot een groeiend aantal ongevallen. Waar in 20...
Een softwarefout bij Facebook zorgde bij gebruikers maandenlang voor tijdlijnen vol desinformatie en andere 'p...
De 5G-veiling in België gaat verder met vijf deelnemers. Dat maakt de Belgische telecomwaakhond BIPT (Belgisc...
Het online marketingbedrijf Allfree misleidt nog steeds consumenten. Het bedrijf moet de dwangsom van 89.000 e...
KPN rekent toch teveel voor nummerporteren. Dat is de dienst waarmee je een vast telefoonnummer of een heel nu...
Er moet mij iets van het hart. Inmiddels loop ik al wat jaartjes mee in de online marketing en nog altijd houd...