Ctac wil nieuw talent aantrekken met arbeidsmarktcampagne

Dat de IT-wereld volop in beweging is, is ook te zien op de arbeidsmarkt. Er zijn steeds meer banen voor gekwalificeerd IT-personeel – ook bij Ctac. De Business & Cloud Integrator presenteerde onlangs positieve halfjaarcijfers en liet zien dat er ook voor de tweede helft van 2017 een aantal omvangrijke projecten op de agenda staan. Voor Ctac dan ook alle reden om een arbeidsmarktcampagne op te zetten.

Het uitgangspunt hiervan is ‘Neem voorsprong op de toekomst’. Zo wil het bedrijf aantonen dat het volop bezig is met de toekomst en dat het (toekomstige) collega’s de mogelijkheid geeft hetzelfde te doen. Bijvoorbeeld met de vele vooruitstrevende projecten die medewerkers bij klanten uitvoeren.

Uit gesprekken met huidige medewerkers komt naar voren dat Ctac zich vooral van andere werkgevers onderscheidt door haar innovatieve en ondernemende karakter. De eerste stap om dit naar buiten te brengen, is de lancering van een nieuwe ‘werken bij’-website, waarop de ervaringen van Ctac’s eigen mensen centraal staat.

De site is gevuld met cases en testimonials van collega’s met wie een sollicitant contact kan leggen via LinkedIn en WhatsApp. Het bedrijf blijft deze verhalen continu onder de aandacht brengen van talentvolle werkzoekenden, onder meer via de eigen social-mediakanalen, waarop de bedrijfscultuur ook op andere manieren duidelijk naar voren komt.

“Ctac is een innovatief en professioneel bedrijf, waar kwaliteit voorop staat – en dat merk je”, zegt Henny Hilgerdenaar, CEO van Ctac. “Naast kwaliteit en professionaliteit vinden we de sfeer en de samenwerking tussen collega’s belangrijk. Ook kenmerkend is dat we continu investeren. In onszelf, in elkaar en in de toekomst. Het is dan ook niet verwonderlijk dat in gesprekken met collega’s juist dat het meest genoemd wordt als onderscheidende factor. Met onze ‘Neem voorsprong op de toekomst’-campagne hopen we nieuw talent aan te trekken dat zich herkent in onze ambities.”

 

Gerelateerde berichten...