Infor Hospitality investeert opnieuw in innovatieve producten en diensten

Infor, leverancier van branchespecifieke cloudoplossingen, heeft aanzienlijk geïnvesteerd in zijn producten voor de horecabranche. Met de verbeterde Infor Hospitality-oplossingen kunnen klanten hun omzetpotentieel maximaliseren, activiteiten stroomlijnen en een betere gastervaring opbouwen.

In het afgelopen boekjaar, dat afliep op 30 april 2019, reviseerde Infor zijn productsuites, werkte samen met toonaangevende organisaties en nam bedrijven over om zijn productaanbod in de breedte uit te breiden.

Daarnaast ontving Infor erkenning voor zijn toonaangevende klantenservice. De Infor-oplossingen en acquisities leverden nieuwe en uitgebreide relaties op met meer dan 4.000 hospitality-klanten.

De branchespecifieke cloudsoftware van Infor biedt uitgebreide mogelijkheden voor het beheer van hospitality-activiteiten en biedt daarbij betrouwbaarheid en veiligheid door gegevens in de cloud van AWS (Amazon Web Services) te hosten. Het bedrijf is echter niet alleen gericht op het creëren van moderne oplossingen, maar helpt klanten ook deze te onderhouden en te benutten.

Infor is trots dat Infor Support Services de 2019 Confirmit ACE (Achievement in Customer Excellence) Award heeft gewonnen voor het tiende opeenvolgende jaar. Infor Support werd geselecteerd in de “Voice of the Customer”-categorie, die bedrijven erkent die een strategische benadering hebben ontwikkeld voor het luisteren naar klanten. Daaronder vallen ook multi-channel en multi-touchpoint programma’s die volgens Confirmit de stem van de klant op belangrijke momenten in de klantreis laten horen en die echte waarde leveren.

“We willen onze gasten onvergetelijke ervaringen bieden. Het is daarom belangrijk dat we, zodra er problemen optreden of er vragen zijn over de technologie, zo snel mogelijk een echt persoon kunnen spreken”, aldus John Magnuson, director of guest services van het Archer Hotel. “Als we Infor Support bellen, merken we direct dat de persoon aan de andere kant van de lijn ons echt wil helpen en er alles aan doet om ervoor te zorgen dat we tevreden zijn.”

In boekjaar 2019 verstevigde Infor zijn leiderschapspositie in de wereldwijde hospitality-markt door de overnames van ReServe Interactive en Vivonet. Infor Sales & Catering en Infor POS werden aan de Infor Hospitality productsuite toegevoegd zodat de softwareleverancier bedrijven nu een uitgebreide en geïntegreerde oplossing kan bieden. Daarnaast kon Infor Hospitality zijn reikwijdte vergroten en niet alleen hotels maar ook amusementscentra, restaurants, stadions, cateraars, wijnmakerijen, en congres- en conferentiecentra bedienen.

Daarnaast heeft Infor zich gericht op de digitalisering van Infor HMS met de introductie van selfservice tools voor gasten. Dankzij het nieuwe online incheckproces van HMS kunnen hotels zich beter voorbereiden op de aankomst van gasten en kamersleutels klaarleggen. Gasten ontvangen een e-mailuitnodiging waarmee ze op hun mobiele apparaat online kunnen inchecken. Het proces kan direct via de browser gestart worden, het is dus niet nodig om extra applicaties te downloaden om toegang te krijgen tot deze dienst. Als gasten bij het hotel arriveren, kunnen ze direct hun sleutel ophalen en naar hun kamer gaan. Dit hele proces optimaliseert de hotelactiviteiten en gastervaringen, en stimuleert merkloyaliteit.

De nieuwste release van Infor HMS, versie 3.8.0, is gebaseerd op feedback van klanten en de vraag naar nieuwe functies voor specifieke markten in de hospitality en gaming-industrie. Voorbeelden zijn; extra boekhoudfunctionaliteit, hulpmiddelen waarmee hotels aangevraagde loyaliteitsvoorzieningen kunnen volgen, spelersrang of specifieke gaststatus, verbeterde HMS-eventmogelijkheden, nieuwe mobiele applicaties en een compliance-update.

Klanten die hun gebruik van Infor HMS in de afgelopen twaalf maanden hebben uitgebreid, zijn Mandarin Oriental en Margaritaville Hotels.

“Het sterk groeiende Margaritaville Hotels & Resorts introduceerde een nieuw lifestyle, select-service hotelmerk, Compass by Margaritaville Hotels & Resorts en een nieuwe all-inclusive resortervaring, Margaritaville Island Reserve by Karisma. Dit bood ons de gelegenheid onze systemen te evalueren, wijzigingen door te voeren om groei te ondersteunen en een nog betere gastervaring te bieden”, aldus Brad Schwaeble, chief operating officer, Margaritaville. “Infor heeft onze voorkeur als PMS- en POS-leverancier voor het merk Compass vanwege zijn klantenondersteuning, branchespecifieke geavanceerde functionaliteit en cloud-gehoste grondslag, waardoor het een intuïtief, innovatief en gebruikersvriendelijk platform is.”

De Mandarin Oriental Hotel Group wil Infor HMS bij al zijn 31 locaties implementeren. “We hebben besloten onze hospitality management-software te migreren naar de moderne oplossingen van Infor om in te spelen op de veranderende behoeften van het personeel en van de gast. Technologie speelt een cruciale rol in ons bedrijf en we willen dat onze managers over de meest actuele tools op de markt beschikken, zodat ze de administratieve lasten kunnen verminderen en zich kunnen concentreren op het leveren van waarde en gasttevredenheid”, zegt Todd Wood, VP global applications bij de Mandarin Oriental Hotel Group. “Infor is een echte partner voor ons merk en kan zijn HMS aanpassen aan onze specifieke behoeften, is flexibel en kan gemakkelijk opschalen naargelang we wereldwijd verder groeien.”

Ten slotte heeft Infor de gebruikerservaring opnieuw gedefinieerd met een focus op mobiliteit. Met de upgrade naar Infor EzRMS Mobile en de Infor EzRMS Pricing Engine zijn functionaliteiten, prognoses en optimalisatiemogelijkheden verbeterd zodat hoteliers – ongeacht hun grootte – vol vertrouwen hun prijsstrategieën kunnen instellen, waar en wanneer dan ook. De mobiele applicatie biedt de juiste informatie op het juiste moment, zodat hoteliers trends kunnen analyseren en bewustere prijsbeslissingen kunnen nemen.

“De investeringen van Infor in zijn hospitality-specifieke productsuite brengen veranderingen teweeg bij hoteliers in het gehele land. Ze huren slimmer in, nemen sneller beslissingen en zoeken nieuwe en innovatieve manieren om de gastervaring te verbeteren”, aldus Jason Floyd, general manager van Infor Hospitality. “Van een boetiek tot een wereldwijde keten – duizenden hotelmerken kiezen voor onze oplossingen en daar zijn we trots op. Onze hospitality-specifieke kennis, in combinatie met onze moderne technologiesuites die teams helpen te werken zoals ze leven, stelt ons in staat hoteliers te helpen nieuwe niveaus van bruikbaarheid, connectiviteit en inzichten te bereiken.”

Gerelateerde berichten...