Lucom kiest voor eVerbinding AccessPoint – smart, suitable and safe!

Jan van Buren, Managing Director van Lucom Benelux BV, is blij met de samenwerking met  eVerbinding! Een mooier begin van een persbericht kun je je niet wensen. Maar waarom is Van Buren blij en wat is de aanleiding voor de samenwerking?

Lucom regelt factuurapplicaties die geheel naar wens van de klanten en specifieke omstandigheden kunnen worden ingericht. Van Buren benadrukt het belang van deze documenten, “Een factuur bevat immers een van de grootste kostbaarheden van bedrijven. Namelijk WIE zijn de klanten, WAT nemen zij af en voor WELKE prijs?”.

Het streven van Lucom is dat klanten geen onnodige schakels, partijen en tussenliggende databases (en dus risico’s) activeren. Deze samenwerking met eVerbinding voorziet maximaal in dit uitgangspunt. “En naast de technische en functionele capaciteit van eVerbinding, is ook de persoonlijke samenwerking tot nu toe plezierig, pragmatisch en efficiënt gebleken.” vult Van Buren aan.

De ideale oplossing  

Johan Schaeffer, Founder eVerbinding, licht toe, “Ons Simplerinvoing AccessPoint is gebaseerd op native-push technologie waardoor berichten en statussen altijd realtime worden uitgewisseld. De uitdaging bij Lucom was om deze ervaring ook in het eigen netwerk van de klant te realiseren zonder aanpassingen in de firewall.”

Lucom bedient haar klanten met on-premise oplossingen voor factuurprocessen en eVerbinding biedt de PEPPOL AccessPoint infrastructuur in de cloud. Samen zijn we erin geslaagd een slimme oplossing te realiseren om deze te koppelen, zonder in te leveren op security of realtime uitwisseling.” De oplossing zorgt ervoor dat de inkoopfacturen direct afgeleverd worden in de Lucom software van de klant en verkoopfacturen vanuit deze software direct worden afgeleverd aan het AccessPoint van de ontvanger.

Lucom – Van statisch document naar dynamisch dialoog 

Lucom biedt een interactief WEB-platform voor de digitalisering van bedrijfsprocessen. Alle denkbare processen kunnen volledig naar wens worden ingericht en ondersteund, vrijwel zonder impact op de bestaande ICT-omgeving.

Zonder formulieren zou een gestructureerde en efficiënte gegevensinvoer onmogelijk zijn. En formulieren vormen veelal de basis van de bedrijfsprocessen. Daarom moet een digitaal formulierensysteem meer bieden dan schermen met statische invoervelden. Moderne
dataverwerking is interactief, procesgericht en dynamisch. Het is toch ook niet logisch dat men met pdf-formulieren moet internetbankieren?

 

 

Gerelateerde berichten...