Mconomy komt met nieuw merk voor ultieme bescherming van smartphones

Mconomy lanceert een nieuw merk ter bescherming van smartphones; SoSkild. Het ontwerp is gebaseerd op de allersterkste constructie die van oudsher al voorkomt in de natuur en wordt gebruikt in vele historische bouwwerken zoals bijvoorbeeld de Eiffeltoren: de driehoek. Vanuit de driehoek is door de Industrial Designers van Mconomy, zelf een schokbestendige structuur ontwikkeld; de ZigZag Structure®.

De smartphone is niet meer weg te denken uit het leven van de consument. Onderzoek wijst uit dat de consument het steeds belangrijker vindt de smartphone goed te beschermen. Maar tegelijkertijd heeft de consument geen idee wat nu het beste beschermt. SoSkild biedt hiervoor de oplossing. De ZigZag Structure® biedt uitstekende bescherming én kan duidelijk worden uitgelegd. Hierdoor begrijpen consumenten veel sneller de relevantie van het high impact segment en SoSkild in het bijzonder.

Er is tijdens de ontwikkeling van SoSkild veel consumentenonderzoek gedaan. “Zowel het concept, het product als de verpakking zijn onderzocht. Op basis van die resultaten hebben we verdere verbeteringen doorgevoerd en kunnen we stellen dat dit merk echt aansluit bij de behoeftes van de consument ,” aldus Edgar Hofstee CEO van Mconomy Group. “SoSkild gaat het een stuk makkelijker maken de juiste bescherming te kiezen en dat zal positieve effecten hebben op de volumes. Ik ben ervan overtuigd dat dit de nieuwe norm wordt.”

Het portfolio van SoSkild bestaat uit drie type cases en een screenprotector, zodat iedere consument naar behoefte de smartphone optimaal kan beschermen. T-Mobile Nederland is launch partner van SoSkild en zal dit merk in alle winkels opnemen.

SoSkild wordt uitgerold in de Benelux en verder in de EU en zal rondom de launch van iPhone beschikbaar zijn.

Gerelateerde berichten...