Nieuwe samenwerking CC4Skype en StartReady verrijkt Skype for Business

StartReady en CC4Skype zijn een samenwerking aangegaan. Met StartReady als leverancier van Skype for Business en CC4Skype als ontwikkelaar van customer care software leveren de twee bedrijven nu een complete en geïntegreerde propositie voor gebruikers van Skype for Business. Met het partnership kunnen zij voorzien in de behoefte aan een rijker palet aan functionaliteiten als onderdeel van Skype for Business, met een focus op customer care.

StartReady is al jarenlang specialist op het gebied van de implementatie en ingebruikname van de Universal Communications-oplossing Microsoft Skype for Business. Het aanbod wordt nu uitgebreid door de inbreng van CC4Skype, dat preferred supplier wordt voor contactcenter-specifieke add-ons. CC4Skype levert een customer care-oplossing bovenop Skype for Business. Daarmee verrijken de beide Universal Communications-experts Skype for Business met de toevoeging van functionaliteiten die onmisbaar zijn voor medewerkers en afdelingen met veel intern en extern klantcontact, zoals automatic call distribution, gespreksopname, voice routing en rapportage.

Compleet en sterk
Anne-Meine Gramsma, CCO van CC4Skype, over het gesloten partnership: “Ik ben verheugd over de samenwerking. Gezamenlijk hebben we veel ervaring, kennis en competenties in huis. We vervullen allebei een duidelijke rol en zijn complementair aan elkaar. Dat levert meerwaarde op omdat we daarmee Skype for Business uit kunnen breiden met extra functionaliteiten. StartReady en CC4Skype vormen een complete en sterke partij op de UC-markt, met een groot bereik. Daar profiteren al onze klanten van.”

Wederzijds succes
Lucas Wensing, CEO van StartReady, vindt de samenwerking met CC4Skype een logische stap: “Bedrijven vragen steeds vaker om extra functionaliteiten bovenop het standaard Skype for Business. Ik ben van mening dat elk bedrijf zich moet bezighouden met zijn eigen specialisme. Voor al het andere schakel je de expertise van partners in. Dat is wat nu doen met CC4Skype. Door een partnership aan te gaan, krijgen gebruikers van Skype for Business de beschikking over een compleet aanbod aan extra toepassingen van de applicatie. We gaan binnen het samenwerkingsverband voor wederzijds succes: wij kunnen klanten nog beter bedienen door het productportfolio uit te breiden met een bewezen contactcenteroplossing, CC4Skype vergroot het bereik in de zakelijke markt.”

Volgens Gramsma passen de bedrijven goed bij elkaar, en niet alleen vanwege de producten en diensten die zij leveren: “Wij hebben elkaar gevonden in de gezamenlijke motivatie en kijk op de business. Beide bedrijven worden gedreven door de klantwens en we zetten alles op alles om de klantbeleving te optimaliseren en betere service te verlenen.”

 

Gerelateerde berichten...