Noorse CCaaS-aanbieder Puzzel komt naar Nederland

Puzzel, een toonaangevende Europese CCaaS-provider (Contact Center as a Service) kondigde begin september zijn uitbreiding naar Nederland aan. Deze stap wordt mede ingegeven door de groeiende vraag naar verbeterde, slimme klantervaringen in de markt. Steeds meer Nederlandse organisaties stappen over naar cloudgebaseerde CX-platforms.

Het Nederlandse team van Puzzel zal de lokale aanwezigheid hier zal begeleiden. Als klantgerichte organisatie met diepgaande kennis en begrip van de Nederlandse markt, biedt Puzzel eenvoud, ervaring. Daarnaast biedt het bedrijf aan klanten de belofte om hun commerciële toekomst te versterken door middel van slimme ervaringen.

Inmiddels levert Puzzel zijn diensten reeds aan de eerste klanten in Nederland. Met name de inzet van lokale diensten ondersteund door lokale marktexpertise wordt op prijs gesteld. Onder consumenten groeit de frustratie omtrent de ‘globale’ benadering die veel alternatieve leveranciers van contactcentertechnologie hanteren.

“We breiden niet alleen uit naar een nieuwe markt”, aldus Frederic Laziou, CEO van Puzzel. “We tonen direct onze ambitie om de toekomst van commercie te versterken door slimme ervaringen op grote schaal te leveren. De eisen van klanten veranderen, wat een gedegen kennis van lokale nuances vereist. Dat laten we in Nederland nu al zien, er komt nog veel meer aan.”

Puzzel’s bekroonde cloud-gebaseerde Customer Service Platform bestaat uit drie volledig geïntegreerde oplossingen, waaronder een video-enabled omnichannel en AI-gestuurd contactcenter, geavanceerde ticketing en personeelsbeheer. Door lid te worden van het Puzzel-ecosysteem krijgen technologiepartners en hun klanten de kans om samen te werken met de meest geavanceerde CCaaS-provider van Europa.

Ga voor meer informatie naar www.puzzel.com

Gerelateerde berichten...