Teleperformance lanceert digitale dienstentak, TP Infinity

Teleperformance, een wereldleider in digitale zakelijke dienstverlening, kondigt eind januari de lancering aan van zijn wereldwijde digitale adviestak, TP Infinity, ontworpen om een holistische aanpak te bieden voor het opbouwen van sterkere merken via verbeterde klantbeleving (CX).

TP Infinity streeft ernaar tegemoet te komen aan de groeiende vraag van klanten naar een geïntegreerde aanpak van CX-transformatie in de huidige door ervaring geleide economie. Het uitgebreide portfolio omvat advies, technologie, gegevensanalyse, ontwerp- en creatieve diensten, waarbij Teleperformance’s groeiende, wereldwijde digitale CX en transformatie oplossingen, worden gecombineerd met drie onafhankelijke digitale bedrijven, geïntegreerd via de recente overname van Majorel.

Deze bedrijven zijn:

  • IST Networks, een CX-technologieleverancier, systeemintegrator en managed service provider gevestigd in Egypte, met activiteiten in Saoedi-Arabië, de VAE en de bredere EMEA-regio;
  • Findasense, een digitaal marketingbureau gevestigd in Spanje, met activiteiten in Mexico, Colombia en de rest van Latijns-Amerika; en
    Junokai, een CX-adviesbureau gevestigd in Duitsland.

Snellere, efficiëntere, verbeterde CX
Het team van TP Infinity zal hun eigen klanten ondersteunen en naadloos samenwerken met de teams van Teleperformance en hun klanten om bedrijfsprocessen sneller, efficiënter en verbeterd te maken, resulterend in een betere ervaring voor klanten.

“In dit nieuwe tijdperk van het integreren van door AI aangedreven oplossingen in CX-beheer, investeert Teleperformance in toegevoegde waarde diensten om onze klanten te helpen bij het ontwerpen, analyseren en implementeren van door AI aangedreven oplossingen en het versnellen van hun CX-transformatie,” zei Daniel Julien, voorzitter en CEO van de Teleperformance Group. “Het consolideren van onze digitale adviesteams onder de TP Infinity-paraplu stelt ons in staat om ons enorm te richten op de buitengewone kansen die we hebben om onze klanten te helpen bij het opbouwen van merkloyaliteit.”

TP Infinity bestaat uit een divers team van meer dan 650 strategen, dataliefhebbers, techliefhebbers, creatieve breinen en operationele goeroes die opereren in 15 landen in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa en Azië en die worden verenigd door een gemeenschappelijk doel: de grenzen van CX verleggen.

Gerelateerde berichten...