Witlox Van den Boomen implementeert volledig digitaal dossier

Witlox Van den Boomen heeft een volledig digitaal dossier geïmplementeerd op basis van Microsoft SharePoint en Dynamics CRM. Er is hierbij gekozen voor de eConnect@Work oplossing van ETTU, aangevuld met Dynamics CRM en Assistance PSA van Ctac.

De afgelopen jaren zijn de activiteiten en daarmee het aantal medewerkers van Witlox Van den Boomen flink toegenomen. Het verbeteren van de efficiency is een wezenlijk proces geworden en geeft ruimte om klanten beter te kunnen bedienen. Daarnaast merkte de organisatie dat de mogelijkheden ontbraken om snel in te spelen op de (digitale) wensen van de klant. Vandaar dat Witlox Van den Boomen opzoek ging naar een nieuwe oplossing die gebaseerd zijn om marktconforme standaarden. Na een lange zoektocht is Witlox Van den Boomen uitgekomen bij de Microsoft producten SharePoint en Dynamics CRM.

Met de SharePoint oplossing eConnect@Work en Dynamics CRM verwacht Witlox Van den Boomen dat een medewerker per dag minimaal een uur kan besparen. Dit komt voort uit het centraal beschikbaar stellen en snel kunnen vinden van informatie. Daarnaast worden besparingen gerealiseerd door volledig papierloos te werken en het sneller kunnen factureren van uitgevoerde werkzaamheden.

Robèrt Molenaar, partner van Witlox Van den Boomen: “Als accountants-,  advies – en advocatenkantoor is het hebben van actuele klantinformatie essentieel. Om onze klanten sneller en gerichter te helpen, hebben wij gekeken naar hoe wij informatie beter digitaal kunnen ontsluiten naar onze medewerkers en uiteindelijk naar onze klanten. Vandaar dat wij de hulp van SharePoint-specialist ETTU hebben ingeschakeld om dit mogelijk te maken.”

John Schrijvers, ICT Manager van Witlox Van den Boomen: “Met onze oplossing voor digitaal dossier beschikken onze medewerkers nu over één geïntegreerde omgeving waar zij alle klant en dossier informatie kunnen raadplegen. We hebben hierbij intensief samengewerkt met Ctac en ETTU en met zeer veel enthousiasme en commitment om het project te laten slagen. En daar plukken wij nu de vruchten van.”

Vincent Heijckmann, directeur van ETTU: “Met de eConnect@Work oplossing van ETTU beschikt Witlox Van den Boomen over een brancheoplossing, gebaseerd op markstandaardisatie waar kantoren zo lang naar zochten. De oplossing sluit aan op Afas, SAP, Exact, Unit4 en uiteraard Navision en Axapta van Microsoft. Dit maakt multidisciplinair samenwerken mogelijk, waarbij de klant centraal staat.”

 

Met de realisatie van de digitale werkomgeving loopt Witlox Van den Boomen voorop in de markt met geïntegreerde Microsoft-oplossingen. De financiële dienstverlener heeft hiermee ook de Microsoft 2014 Customer Excellence Award gewonnen, die is uitgereikt tijdens Microsoft Convergence 2014 in Barcelona.

Over ETTU

ETTU levert Microsoft SharePoint en Office 365 oplossingen en diensten om de samenwerking binnen overheid en bedrijfsleven te verbeteren en zo de productiviteit te verhogen. Via gebruiksvriendelijke SharePoint portalen stelt ETTU organisaties in staat om informatie en documenten centraal te delen en te beheren. Hierdoor kunnen zij efficiënter werken en betere beslissingen nemen. Klanten van ETTU zijn onder meer ABN AMRO, GGD Brabant Zuidoost, Heineken, Radboudumc, Schiphol Group, Teijin Aramid, TU Delft en Zilveren Kruis. ETTU is opgericht in 2006 en telt ruim 75 medewerkers. Het hoofdkantoor is gevestigd in Gouda. Zie ook: www.ETTU.nl

Gerelateerde berichten...