
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Zakelijke telefoniemarkt klaar voor click-to-dial
Een meerderheid van de zakelijke telefoniegebruikers vindt ‘click-to-dial’ prettiger dan handmatige invoer...

Huawei stopt met Windows – mogelijk nieuw Chinees os
De Chinese mobieltjesmaker en ict-leverancier Huawei stopt voorlopig met de ontwikkeling van zijn Windows Phon...

Kwart Nederlanders bankiert nu mobiel
Mobiel bankieren heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen en zal naar verwachting verder in populari...

Online samenwerken met klanten is de toekomst
Online samenwerken met klanten is de toekomst. Althans, als het aan de professionals binnen de financiële bra...

11.000 supporters via WiFi-netwerk online in Philips Stadion
Ongeveer 30.000 voetbalsupporters hebben zaterdag tijdens de eredivisiewedstrijd PSV-NAC Breda tegelijk gebrui...

Verkoop smartphones met iOS en Android stijgt
De verkoop van smartphones met het iOS-besturingssysteem en het besturingssysteem Android is gestegen. Android...

Mobiel bestellen en betalen
Een drankje bestellen en afrekenen met je smartphone; het is sinds kort mogelijk bij de Utrechtse horecagelege...

‘Internet of Lights’ initiatief van oud-Philips man
Sinds enige tijd leidt de Nederlander Gerard Harbers in Silicon Valley een eigen onderneming Xicato die ...

3G kan komende jaren tot 50 procent sneller worden
Netwerkbedrijf Huawei zegt dat het huidige 3G de komende jaren flink sneller kan worden. Het bedrijf, dat het ...

Kostenbesparing van 80 procent met elektronisch factureren
Door over te stappen op e-facturatie kunnen bedrijven in Europa een kostenbesparing van 60 tot 80 procent real...