
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Nederlanders laks met beveiligen smartphone en tablet
De smartphone speelt voor velen van ons een onmisbare rol in ons dagelijks leven. Wij behandelen onze smartpho...
Waterschap Noorderzijlvest implementeert HNW
Waterschap Noorderzijlvest in Groningen omarmt Het Nieuwe Werken (HNW). Medewerkers kunnen nu met diverse devi...

De zegeningen van IT
Negen jaar geleden dreigde Wasco, groothandel in verwarming, sanitair en onderdelen, de afslag naar het intern...

Zakelijk gebruik tablets blijft groeien met Apple aan de leiding
Het gebruik van zakelijke tablets neemt snel toe. Begin 2014 is er ten opzichte van de situatie begin 2013 wee...
Brandweer Amsterdam-Amstelland experimenteert met Google Glass
Brandweer Amsterdam-Amstelland heeft de beschikking gekregen over Google Glass en onderzoekt de toegevoegde wa...

Retailers moeten overal toegang bieden en altijd beschikbaar zijn
Uit het New Retail Democracy-onderzoek dat Oracle liet uitvoeren, blijkt dat het voor retailers de allergroots...
Liferay benoemt iPROFS tot Platinum Partner
Liferay heeft IT-dienstverlener iPROFS een Platinum Partnership toegewezen. "Dit bevestigt onze positie als ee...
ANWB verachtvoudigt conversie via website
Op basis van behavioral targeting heeft de ANWB zijn website relevanter gemaakt voor individuele bezoekers. En...
Onzichtbaar netwerk in Rijksmuseum
De uitgebreide renovatie van het Rijksmuseumgebouw die vorig jaar is voltooid, had als doel beter aan te sluit...

Mobiele TOP-werkplek voor gestrande forenzen
Om aan te tonen dat ondernemingen in de Randstad maximaal productief kunnen blijven tijdens de Nucleaire Top, ...