
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De gemeentes Amstelveen en Aalsmeer voldoen sinds kort aan de Webrichtlijnen 2. Dat betekent dat hun websites ...
iPass heeft het Wi-Fi Cost Index rapport uitgebracht. Daaruit blijkt dat Europese bedrijven ruim 50% teveel ui...
Uit onderzoek van Telecompaper blijkt dat maar liefst 67 procent van de grootzakelijke gebruikers niet precies...
Telecom is vandaag de dag veel meer dan alleen bellen. Dit geldt zeker voor een academisch ziekenhuis, waar st...
De markt voor Mobile Device Management (MDM) is volwassen geworden en door de dalende focus op BlackBerry onts...
ICT Solution Provider Ctac heeft een zorg-app ontwikkeld voor Instituut Verbeeten, een specialistisch ziekenhu...
IT-beheerders die Android-smartphones en –tablets op hun netwerk toestaan, kennen grote zorgen. Uit onderzoe...
De grootste ICT-wens van medisch specialisten is zo efficiënt mogelijk te kunnen werken, zodat er meer tijd o...
Wie kan mij vertellen waarin KPN, T-Mobile en Vodafone zich van elkaar onderscheiden? Eenmaal, andermaal… Pr...
De topvrouw van Yahoo, Marissa Mayer, kwam vorig jaar in het nieuws omdat zij het thuiswerken wilde afschaffen...