
Odido-storing: opnieuw problemen met mobiel en vast internet
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
"*" geeft vereiste velden aan
Update 09:25: het lijkt erop dat het Odido-netwerk is hersteld. Hoewel er nog steeds gebruikers zijn die prob...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Een nieuwe AI-tool van stichting STIVA (Stichting Verantwoorde Alcoholconsumptie) kan helpen met het weren van...
Naast roken, vapen, gokken en gamen zegt zes op de tien jongeren sociale media de allergrootste verslaving te ...
T-Mobile stopte dit jaar met aanbieden van zero-ratingdienst Datavrije Muziek. dit gebeurde nadat de Autoritei...
Overal in Europa ervaren kinderen ongewenst online seksueel gedrag en de omvang is zorgwekkend. Meer dan twee ...
Met de ikHerstel-app herstellen patiënten sneller van grote buikoperaties. Bijvoorbeeld bij darmkanker. PatiÃ...
Alle patiënten van het Ikazia Ziekenhuis kunnen sinds kort gemakkelijk digitaal contact opnemen met hun arts ...
De tarieven voor internet en tv zijn in vijf jaar tijd met bijna 24 procent gestegen. Jaar op jaar voeren prov...
Tientallen webshops moeten stoppen met misleidende countdowntimers. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) ...
KPN neemt de Nederlandse activiteiten van Youfone over. Youfone is al actief op de netwerken van KPN en groeit...
T-Mobile gaat betere dekking op de Noordzee bieden door een overeenkomst met offshore-aanbieder Tampnet. Dit b...