Schuberg Philis krijgt maximale score bij nieuw Giarte-model voor ‘IT Experience’

Erik-Jan Kool, Managing Director van Schuberg Philis: “We zijn heel trots op deze erkenning door onze klanten in een spannend jaar vol groei, transformatie en versnelling. Giarte heeft dit jaar een nieuw model geïntroduceerd met een sterke nadruk op twee belangrijke indicatoren voor onze branche: hoe competent we zijn en hoe sterk onze focus op de behoeften van onze klanten is. We zijn zeer tevreden met onze hoge score voor zowel competentie als klantfocus. Zo hebben we maar liefst 94 punten (van de 100) voor ‘Schuberg Philis heeft de juiste deskundigheid en vaardigheden om de diensten te verlenen’, en behaalden we een score van 93 voor ‘Schuberg Philis doet wat nodig is om ons als klant tevreden te stellen’. Dit bevestigt opnieuw dat we ons 100% inzetten voor de mission-critical activiteiten van onze klanten en voor klanttevredenheid. We zien dat we met de juiste combinatie van expertise, vaardigheden en toewijding aan onze klanten steeds meer een substantiële impact hebben op de business van onze klanten.”

Het ‘IT Experience’-onderzoek van Giarte voor 2020 meet klantloyaliteit en -tevredenheid bij aanbieders van IT-diensten. Dit landelijke onderzoek is gebaseerd op evaluaties door 947 CIO’s en IT managers van Nederlandse topbedrijven en grote publieke organisaties.

Gerelateerde berichten...