Acronis stelt gratis samenwerkingsoplossing beschikbaar aan serviceproviders voor hulp met thuiswerken

Cyberprotectiebedrijf Acronis maakt vandaag bekend dat het, naar aanleiding van de coronavirus-pandemie, zijn veilige zakelijke oplossing voor synchronisatie en bestandsuitwisseling Acronis Cyber Files Cloud tot 31 juli 2020 gratis beschikbaar stelt aan alle serviceproviders. Op die manier kunnen serviceproviders hun klanten helpen om snel over te schakelen naar thuiswerken en hun bedrijfkritische data veilig te houden.

Bedrijven in alle delen van de wereld zijn door de uitbraak van COVID-19 genoodzaakt om over te stappen op thuiswerken. Acronis begrijpt de uitdagingen waar serviceproviders mee te maken hebben om een veilige samenwerkingsomgeving voor telewerkers in te richten, buiten het bedrijfsnetwerk van klanten om.

Daarom biedt het bedrijf service providers de mogelijkheid om gedurende de pandemie kosteloos een beroep te doen op de Acronis Cyber Files Cloud. Serviceproviders kunnen op die manier in de behoeften van hun klanten voorzien zonder financiële risico’s te nemen of operationele kosten te verhogen.

Acronis biedt daarnaast trainingsvideo’s en documentatie aan, zodat serviceproviders klanten en hun gebruikers effectief kunnen onboarden.

“De wereld is de afgelopen weken compleet veranderd. We krijgen allemaal met de COVID-19-pandemie te maken. Acronis wil partners laten weten dat wij klaar voor hen staan. Wij willen hun klanten helpen om zich zowel persoonlijk als beroepsmatig aan de nieuwe situatie aan te passen”, zegt Gaidar Magdanurov, chief cyber officer en COO van Acronis.

“Onze oplossingen voor cyberbescherming zorgen ervoor dat alle data, applicaties en systemen te allen tijde beschermd blijven. We begrijpen hoe moeilijk het is voor onze service provider-partners om klanten een veilige omgeving te bieden waarin ze kunnen samenwerken. We helpen hen tijdens deze pandemie met de mogelijkheid om kosteloos een oplossing voor thuiswerken aan hun klanten aan te bieden.”

Partners van Acronis kunnen voor meer informatie over de beschikbaar gestelde hulpmiddelen contact opnemen met hun accountmanager.

 

Gerelateerde berichten...