CM.com versterkt haar positie in Zuidoost-Azië met opening kantoor in Singapore

CM.com, een wereldwijd platform voor Conversational Commerce dat aan bedrijven CPaaS-diensten met geïntegreerde betaaloplossingen biedt, heeft in Singapore een regionaal kantoor voor de Zuidoost-Aziatische markt geopend.

Zuidoost-Azië is een grote regio met maar liefst 660 miljoen inwoners. De grote toename van smartphone penetratie in combinatie met de snelle uitrol van 4G/5G-netwerken creëert een enorm marktpotentieel, met name in combinatie met de verdere verwachte groei van social media, apps en andere digital sales tools. Hierdoor is het voor bedrijven een steeds grotere uitdaging om hun communicatiekanalen te beheren.

CM.com heeft reeds een groot netwerk aan telecomoperatoren in deze regio en bedient veel Chinese klanten met overzeese activiteiten naar Zuidoost-Azië vanuit hubs in Shanghai, Shenzhen en Hong Kong. Om de aanwezigheid van CM.com in Zuidoost-Azië te verstevigen, heeft CM.com een team van ervaren business development managers aangenomen om bestaande en nieuwe klanten in de regio te bedienen.

Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com: “Zuidoost-Azië is een strategisch belangrijke markt waar we ons klantenbestand willen uitbreiden en marktaandeel willen winnen. We bedienen al klanten in deze regio vanuit onze kantoren in o.a. Hong Kong. Door onze nieuwe hub in Singapore te openen, versterken we onze relaties met bedrijven in de regio en helpen we hen om hun customer journey nog verder te verbeteren.”

Vanuit Singapore is CM.com in staat om zowel nieuwe als bestaande regionale klanten en partners efficiënter te bedienen. Het regionale hub-team richt zich op bedrijven in onder andere Maleisië, Indonesië, Thailand, Vietnam, de Filippijnen en Singapore die hun customer journey willen uitbreiden via het Conversational Commerce-platform van CM.com.

CM.com zag in Singapore een logische regionale hub, aangezien Singapore het zakencentrum van Zuidoost-Azië is waar veel internationale bedrijven zijn gevestigd.

Hodny Benazzi, General Manager bij CM.com: “We zien een enorm potentieel en mooie kansen voor Conversational Commerce in Zuidoost-Azië, omdat de mobiele diensten hier al zeer geavanceerd zijn. Ons aanbod van Conversational Commerce past hier perfect bij. Vooral op het gebied van social media contact platforms, FinTech en e-commerce zien wij mogelijkheden.”

Gerelateerde berichten...