Customer Contact van Cendris wint Best Partner Award van V&D

Retailketen V&D bekroonde Customer Contact van Cendris afgelopen vrijdag met de Best Partner Award. De leverancier van contactcenterdiensten en specialist in het optimaliseren van klantcontact werd als beste van de ruim 1800 partners van de warenhuisketen gekozen.

Jaarlijks reikt V&D partner awards uit in drie categorieën. Het gaat daarbij niet om partners die producten leveren die de keten in de winkels verkoopt, maar om de leveranciers van verschillende facilitaire diensten, zoals aanbieders van klantcontact, schoonmaakdiensten of uitzendbureaus. Voor de Best Partner Award 2014 waren in totaal vier partijen genomineerd: Breumelhof, Inventaristatiebureau Tilburg, Sumis en Customer Contact van Cendris. Tijdens de partnermiddag in de Stadsgehoorzaal in Leidenbleek Cendris de winnaar.

Ongeveer 150 genodigden zagen dat Kees Reinders, commercieel directeur bij Customer Contact van Cendris, de award in ontvangst nam. De directeur toonde zich bijzonder trots. “Ik ben ontzettend vereerd dat een klant van ons de samenwerking zo waardeert, dat hij ons deze prijs toekent. Ik hecht daarom veel waarde aan de Best Partner Award die we van V&D krijgen.”

De onderscheiding onderstreept de succesvolle en intensieve samenwerking die er in de afgelopen periode was tussen de retailketen en en het contact center van Cendris. “We hebben de customersupport die eerder door Cendris op een van de eigen locaties werd gedaan, geïnsourced bij het hoofdkantoor van V&D. Dat hebben we in continue en vruchtbare afstemming met V&D gerealiseerd,” voegt Reinders toe.

Gerelateerde berichten...