Extreme voor het zesde jaar op rij erkend als Gartner Peer Insights Customers’ Choice voor Enterprise Wired and Wireless LAN Infrastructure in 2023

Extreme Networks is voor de zesde keer op rij erkend als Gartner Peer Insights Customers’ Choice voor Enterprise Wired and Wireless LAN Infrastructure. Wereldwijd hebben representatieve klanten in diverse branches zoals onderwijs, zorg, overheid en industrie, Extreme beoordeeld met een 4,7 op een schaal van 5. Extreme heeft de afgelopen 18 maanden 249 reviews ontvangen, het hoogste aantal in de branche. Dit is een blijk van waardering voor de mogelijkheden en implementatie-ervaring van de producten van het bedrijf.

De Gartner Peer Insights Customers’ Choice is gebaseerd op feedback en beoordelingen van IT-professionals die verantwoordelijk zijn voor de inkoop, implementatie en/of het gebruik van producten of diensten. In december 2022 is Extreme al voor het vijfde achtereenvolgende jaar gepositioneerd in het Leader’s quadrant in the Magic Quadrant for Enterprise Wired and Wireless LAN Infrastructure.

Gartner Peer Insights is een gratis platform met peer reviews en beoordelingen voor besluitvormers op het gebied van bedrijfssoftware en -diensten. Het geeft een klantbeeld van de best beoordeelde leveranciers in een markt op basis van het aantal beoordelingen en totale beoordelingen. Recensies doorlopen een strikt proces van validatie en moderatie.
Bewijs van klantgerichtheid

President en CEO Ed Meyercord van Extreme Networks ziet de goedkeuring van klanten als de sterkste validatie van het bedrijf. “Een zesvoudige erkenning als Customers’ Choice op Gartner Peer Insights is een voorbeeld van hoe Extreme zich blijft onderscheiden in de branche”, zegt Meyercord. “We maken netwerken eenvoudig en flexibel en helpen klanten met het vinden van nieuwe manieren om betere resultaten in hun organisaties te behalen met hun netwerk en het beheer en de optimalisatie door IT-teams eenvoudiger te maken. De gedetailleerde beoordelingen van klanten tonen aan dat Extreme sterk is op alle gebieden van zijn bedrijf, van productinnovatie tot implementatie tot support. Dat is een bewijs van klantgerichtheid in de hele levenscyclus van onze klantrelatie.”

Gerelateerde berichten...