Hernieuwde focus Advisie Business Solutions

Advisie Business Solutions, softwareleverancier voor het mkb (plus)-segment, maakt zijn nieuwe strategie bekend. De softwareleverancier richt zich- in plaats van zeven – nu op vier specifieke branches: Supply Chain (Groothandel & Productie), Zorg, Educatie en Dienstverlening. Door zich meer te specialiseren in de markt kan Advisie branche-specifieke processen optimaliseren, zodat klanten zich beter kunnen onderscheiden.

Nieuwe visie en missie
De afgelopen tijd heeft Advisie hard gewerkt aan de transitie van generalist naar specialist. Dit heeft geresulteerd in een aanscherping van de missie en visie. Daarin staat beschreven vóór wie en mét wie Advisie haar klanten optimaal bedient. Naast het ontzorgen van klanten staan ook vertrouwen en innovatie centraal. Het vertrouwen refereert aan de verbinding met het verleden en het heden; kennis, ervaring en kernwaarden worden meegenomen. Het onderdeel innovatie komt tot uiting in de rol die Advisie speelt bij haar klanten.

“Met deze duidelijke focus zijn we klaar voor de toekomst. Het maakt dat onze medewerkers klanten echt kunnen ontzorgen. Ondersteund door innovatieve oplossingen, kunnen onze relaties zich met hun eigen core business en die van hun klanten bezighouden”, aldus Mark de Waard, Directeur van Advisie Business Solutions.

Onderscheidend vermogen
Het leveren van toegevoegde waarde door kennis van de markt en de klanten, zorgt voor het onderscheidend vermogen. Sinds 2008 ontwikkelt Advisie zowel klantspecifieke oplossingen als Advisie Solutions. Dit zijn door Advisie ontwikkelde applicaties en generieke add-ons waarbij Exact-software als basis voor elke oplossing centraal staat. Dankzij de Solutions kan aan bijna iedere klantvraag worden voldaan. De professionals van de supportafdeling staan garant voor goede nazorg en hoge klanttevredenheid.

Marinus ter Laak, Managing Director Business Solutions, Exact: “Wij zijn ervan overtuigd dat specialisatie van onze partners werkt. Advisie is in ruim 30 jaar uitgegroeid tot een innovatieve softwareleverancier voor het mkb en al jaren een zeer succesvolle partner. Door de focus nu te leggen op vier branches is Advisie in staat zich verder te specialiseren. Hierdoor hebben ze beter inzicht in specifieke marktbehoeftes, waardoor hun onderscheidend vermogen en dat van hun klanten alleen maar zal toenemen.”

Geef een reactie

Gerelateerde berichten...