Recordaantal deelnemers voor DISTREE EMEA

DISTREE EMEA, het grootste channel-evenement dat zowel de grootste technologiereuzen als tal van kleinhandelaars en distributeurs van consumentenelektronica verwelkomt, vindt dit jaar plaats van 24 tot en met 27 februari 2015 in Monaco. Honderden merken presenteren er hun innovaties aan de belangrijkste inkopers uit de EMEA-regio (Europe, Middle East & Africa).

DISTREE biedt de deelnemende ondernemingen de mogelijkheid om afspraken te maken en persoonlijke gesprekken te voeren met detailhandelaars en distributeurs. Zij breiden hun productportfolio graag uiten zijn op zoek naar nieuwe leveranciers en bestellingen.

Farouk Hemraj, directeur en medeoprichter van DISTREE EVENTS, zegt: “DISTREE EMEA biedt kleinhandelaars in de EMEA-regio een krachtige gateway. We zijn zeer blij dat een groeiend aantal kleinhandelaars een inkoopteam naar deze nieuwe editie stuurt. DISTREE bevordert zakelijke opportuniteiten voor merken die hier een unieke kans zien om relaties aan te knopen met kleinhandelaars uit de hele EMEA-regio.”

DISTREE EMEA bestrijkt het hele gamma technologie en consumentenelektronica dat wordt verkocht via de kleinhandel. Van grote, reeds lang gevestigde merken tot starters; alle merken kunnen tijdens dit evenement hun afnemerpenetratie verbeteren en hun relaties versterken. DISTREE richt zich niet alleen op al goed ingeburgerde producten zoals pc’s, tablets of laptops, maar ook op producten die nog volop in ontwikkeling zijn. Zo kunnen kleinhandelaars nieuwe merken en innovatieve producten onder de aandacht brengen.

Dit jaar lanceert DISTREE EMEA de ‘Smart Channel Summit’ die aandacht besteedt aan de evolutie van de verkoopkanalen om in te spelen op de behoeften van consumenten in heel Europa op het vlak van ‘smart homes’ (slimme huizen), ‘connected objects’ (verbonden objecten) en het ‘internet of things’ (het internet van de dingen). Innoverende kleinhandelaars zoals Lick, een winkelketen die verbonden objecten aanbiedt, nemen deel aan deze nieuwe sessie die door de onderneming CONTEXT wordt georganiseerd.

Ook de onderzoekstak van GfK lanceert een gloednieuwe adviesservice tijdens DISTREE EMEA 2015. Hiermee maak je afspraken en organiseer je persoonlijke gesprekken met de ‘GfK Clinic’ om specifieke problemen aan te kaarten over zakendoen en markttrends. Het GfK-team verzorgt tijdens het evenement eveneens heel wat presentaties en workshops.

 

 

Gerelateerde berichten...