Xtandit viert 25-jarig bestaan met opening Experience Center

Xtandit, de grootste consessionair van Xerox, heeft de deuren geopend van haar Experience Center. Xtandit viert dit jaar haar 25-jarig bestaan en grijpt deze mijlpaal niet alleen aan om terug te kijken, maar ook om haar blik op de toekomst te richten. Het Experience Center speelt daarbij een sleutelrol. Xtandit heeft een cruciale bijdrage geleverd aan de adoptie van MPS in het MKB en het Experience Center laat bezoekers de voordelen ervan op een interactieve manier ervaren.

Het Experience Center van Xtandit laat zien hoe organisaties hun klanten toegevoegde waarde kunnen bieden. Niet alleen met MPS, maar ook op het gebied van IT-processen. In deze innovatieve omgeving, met een focus op groen, grafisch en office, kunnen klanten, partners en andere geïnteresseerden zelf de antwoorden op hun vraagstukken ervaren. Niet de machines, maar de oplossing staat daarbij centraal. Uniek in het Experience Center is de customer servicedesk van Xtandit. Bezoekers kunnen via grote schermen real-time volgen hoe Xtandit haar klanten helpt. Het innovatieve touch table screen laat bezoekers ervaren hoe workflowprocessen precies werken en welke resultaten zij ermee kunnen bereiken.

Edwin Jongsma, Commercieel Directeur bij Xtandit: “Printers zijn de op- en afrit naar de digitale snelweg en wij zijn van plan om onze innovatieve koers door te zetten, samen met Xerox. In 25 jaar hebben we veel bereikt en we willen dat in de toekomst graag voortzetten. Wij zullen ons blijven focussen op het helpen van onze klanten met het herontwerpen en verbeteren van hun document- en businessprocessen. Ook zetten we volop in op onze outsourcingstrategie, waarbij we de printinfrastructuur van bedrijven op afstand beheren. Onze MPS-oplossing helpt onze klanten om hun doelstellingen op het gebied van bijvoorbeeld kostenbesparing, MVO en veiligheid te behalen en we zijn er trots op dat we dat kunnen laten zien in ons Experience Center.”

Geef een reactie

Gerelateerde berichten...