myBrand opnieuw partner van de VNSG

SAP-dienstverlener en -kennispartner myBrand heeft voor het tweede jaar op rij een partnership gesloten met de VNSG, het onafhankelijke platform voor SAP-gebruikers. Doel van het partnership voor myBrand is het stimuleren van de activiteiten van de gebruikersvereniging, die door kennisdeling een belangrijke rol speelt in het SAP-ecosysteem. myBrand kan door de samenwerking niet alleen een financiële bijdrage leveren, maar ook actief kennis en ervaring uitwisselen.

De VNSG en myBrand hebben een gezamenlijk doel, namelijk organisaties helpen de kracht van SAP optimaal te benutten. Door onderling kennis en ervaring te delen, worden SAP-gebruikers beter voorzien van relevante en actuele informatie over de inzet van SAP. Dit komt naar voren bij alle activiteiten van de VNSG, zoals het VNSG Congres, de themadagen, het VNSG Magazine en de online media, zoals website en nieuwsbrief.

Bart Oomen, algemeen directeur myBrand: “Het gedachtengoed van myBrand en de VNSG sluiten naadloos op elkaar aan. Net als de VNSG nemen wij onze verantwoordelijkheid om onze klanten meer rendement te laten halen uit hun ICT-omgeving en de SAP-systemen waarmee zij werken. We hechten veel waarde aan het SAP-ecosysteem. Toen wij in 2005 zijn gestart met myBrand hadden we het ecosysteem ook hard nodig. Nu is het aan ons om wat terug te doen. We zullen net als de vorige jaren een actieve bijdrage leveren aan themadagen en onze kennis delen met de SAP-gebruikers.”

Rob van der Marck, directeur van de VNSG: “We zijn verheugd dat myBrand opnieuw partner is van de VNSG. Dit laat zien dat zij onze community een warm hart toedragen. Mede door dit partnership zijn we in staat om kennis en ontwikkelingen op het gebied van SAP te blijven delen en kunnen wij onze functie als onafhankelijke gebruikersvereniging blijven vervullen.”

Het VNSG Congres
Als onderdeel van het partnership is myBrand opnieuw aanwezig op het VNSG Congres op 3 en 4 april aanstaande in het MECC in Maastricht, met dit jaar als thema: ‘De gebruiker centraal’. Aan de hand van inspirerende klantverhalen laat myBrand zien hoe gebruikers en organisaties meer rendement kunnen halen uit de SAP-systemen. myBrand maakt bovendien aan de hand van een demo inzichtelijk hoe een mobiele strategie pas echt succesvol kan zijn als deze geïntegreerd is met SAP. Iets dat door de mobility hype nogal eens wordt vergeten en de kwaliteit, beheersbaarheid en beveiliging niet altijd ten goede komt. myBrand is te vinden op stand 21.

Geef een reactie

Gerelateerde berichten...