OKI breidt samenwerking met CDS uit

OKI Europe, specialist in zakelijke oplossingen voor printing en documentbeheer, kondigt de uitbreiding aan van de samenwerking met technologiedienstverlener CDS in Duitsland. CDS gaat meer OKI-apparatuur in onderhoud en beheer nemen in de Benelux, Duitsland en Oostenrijk.

CDS zorgt voor reparatiewerkzaamheden en omruildiensten. Zo worden defecte systemen onverpakt bij de klant opgehaald waarbij tegelijkertijd nieuwe apparatuur wordt geïnstalleerd. De onderhoudsdienstverlener heeft een omvangrijke pool aan apparatuur. Daarmee kunnen OKI-gebruikers een beroep blijven doen op de printeroplossingen zonder apparatuur te missen door lange reparatietijden.

De uitvaltijd wordt tot een minimum beperkt. CDS gaat de onderhoudsdiensten ook verder uitbreiden met bijvoorbeeld een reparatieservice waarbij klanten zelf hun defecte apparatuur op een plek nabij kunnen brengen.

Tot voor kort bestond de samenwerking tussen OKI en CDS vooral uit diensten voor de inzet van demo-apparatuur en huurtoestellen bij diverse beurzen, roadshows en andere evenementen. Dankzij de langdurige samenwerking tussen CDS en OKI hebben de technische experts van CDS steeds meer kennis opgebouwd van OKI printeroplossingen.

Daarmee is de weg vrijgekomen voor een samenwerking omtrent reparatiewerkzaamheden en inruilapparatuur voor kleuren- en zwartwitprinters en multifunctionele printeroplossingen.

“In de afgelopen twaalf jaar hebben wij veel kennis en ervaring opgedaan met OKI-producten. Het verheugt ons dat we deze kennis nu nog beter te gelde kunnen maken op het vlak van zowel technologie als logistieke dienstverlening voor OKI”, vertelt Paul Koch, bedrijfsleider van CDS Service GmbH.

“Voor ons is het van groot belang samen te werken met zeer betrouwbare partners die onze producten door en door kennen. Alleen dan zijn we in staat hoogwaardige kwaliteit te bieden. Niet alleen bij de levering van onze producten, maar zeker ook in de nazorg. CDS kan snel en doelmatig producten herstellen en inruildiensten aanbieden”, benadrukt Adriano Pape, General Manager Customer Service Central Region van OKI Europe Ltd.

Dit hernieuwde samenwerkingsverband is vanaf juli 2019 van kracht gegaan.

Gerelateerde berichten...