Ordina start externe wervingscampagne ‘Kijk jij verder dan code?’

Vanaf maandag 13 februari start ICT-dienstverlener Ordina een wervingscampagne gericht op ICT-professionals. Deze campagne is ontwikkeld door het reclamebureau Open Now.

Naast online worden ook radio, abri’s en reclamemasten langs de snelweg ingezet. De campagne ‘Kijk jij verder dan code?’ heeft als doel om 500 nieuwe medewerkers te werven. Dit doen we door Ordina als aantrekkelijke werkgever bij potentiële ICT-kandidaten bekender te maken.

Bereik
Met een gerichte inzet van media gaat Ordina ICT-professionals en potentiële Ordinezen op weg van of naar het werk bereiken. Gedurende twee weken zal Ordina op werkdagen tijdens de ochtendspits met een radiospot te horen zijn bij Radio 538, Qmusic en Veronica. Daarnaast is Ordina prominent zichtbaar op een aantal reclamemasten en worden abri’s ingezet op specifieke locaties in de vijf grote steden en rondom onderwijsinstellingen.

Online aanwezig
Vanzelfsprekend is Ordina online aanwezig op een aantal relevante websites, social media-kanalen, websites en jobboards.

Gerelateerde berichten...