Softwarebedrijf Klippa trekt Ana Salomé Gomes aan als Content Marketeer

Software scale-up Klippa stelt Ana Salomé Gomes aan als Content Marketeer voor Portugal en Brazilië. Ze zal zich richten op het schrijven en verspreiden van Portugese content om Klippa beter in de markt te zetten.

“Portugal en met name Brazilië is voor ons een interessante markt. Brazilië is bijvoorbeeld de op zes na grootste economie ter wereld en bedrijven zijn volop in ontwikkeling. Salomé weet als geen ander hoe ze deze bedrijven kan bereiken met inspirerende content. We zijn dan ook erg blij dat ze voor Klippa heeft gekozen als volgende stap in haar carrière”, aldus Yeelen Knegtering, CEO en oprichter van softwarebedrijf Klippa.

Gomes: “Na mijn studie wilde ik een andere cultuur leren kennen en verhuisde ik naar Nederland. Ik ben trots om deel uit te maken van het dynamische en jonge team van Klippa en ben erg enthousiast over onze uitbreiding naar de Portugese en Braziliaanse markt.”

Achtergrond

Gomes studeerde Marketing Management aan de IPAM in Porto, de oudste en grootste Marketing School van Portugal. Ze begon haar carrière in haar thuisland als vertegenwoordiger voor een vooraanstaand merk in de fashion industrie. Eenmaal in Nederland werkte ze in de evenementenbranche, waar ze content schreef voor grote ticketing bedrijven.

 

Gerelateerde berichten...