CCV wordt preferred partner van bestelapp Ser.vi in de Benelux

De verwerker van betaaldiensten CCV en de Nederlandse bestelapp voor de horeca Ser.vi slaan de handen ineen. Met Ser.vi kunnen gasten in de horeca snel en eenvoudig zelf hun bestellingen plaatsen. Door de samenwerking met CCV kunnen gasten hun bestelling voortaan ook zelf afrekenen via de online app.

“Door deze samenwerking maken we een restaurantbezoek vlotter en veiliger, zowel voor de horecabezoekers als -ondernemers.” Bar Italia in Amsterdam is een van de eerste horecazaken waar de betaalmodus van Ser.vi wordt gebruikt.

Ser.vi optimaliseert het bestelproces in restaurants. Klanten hoeven niet langer te wachten om hun bestelling door te geven en kunnen door de samenwerking met CCV direct afrekenen als ze klaar zijn met eten. Het volstaat om de QR-code op de tafel te scannen met een smartphone om een bestelling via het Ser.vi-platform te plaatsen. Het downloaden van een app is niet nodig.

Preferred Benelux-partner
CCV wordt de preferred partner van Ser.vi in de Benelux, Duitsland en Frankrijk. “Door samen te werken met CCV kunnen we de best mogelijke betaalervaring bieden aan zowel restaurantbezoekers als -ondernemers. Met de hulp van CCV slagen we erin om snel te groeien in de hele Benelux,” zegt George Grigore, oprichter en CTO van Ser.vi.

“Concreet betekent het dat wij ervoor zorgen dat de klant haar rekening na de bestelling betaalt via de online app.” Zo vat Tim Grunenberg, International Key Accountmanager E-commerce bij CCV, de samenwerking samen. “CCV levert de digitale betaalterminal die de verbinding maakt tussen het Ser.vi-platform en de betaalmiddelen van de klant, net zoals in een fysieke winkel of webshop. De uitbater krijgt zijn inkomsten via ons netjes op zijn rekening gestort.” Betalen in de Ser.vi-app kan met een creditcard of met iDEAL.

“Deze samenwerking omvat helemaal waar CCV voor staat,” vult Grunenberg aan. “We vinden het belangrijk om innovatieve oplossingen te creëren die het leven van ondernemers makkelijker maakt.”

Bar Italia Amsterdam
Voor horecaondernemers wordt een vlotte doorstroming steeds belangrijker. “Ser.vi is een enorme steun in de rug voor ons bedienend personeel. Zodra we de QR-codes op tafel zetten, kunnen onze gasten zelf een bestelling plaatsen en afrekenen. Je hebt dan eigenlijk nog maar één medewerker nodig om de bestellingen te serveren. Daarnaast nooit meer fouten in de bestelling, en gasten zijn tevredener,” zegt Jan Willem van der Kuip, eigenaar van Bar Italia op het Rokin in Amsterdam. De kosten voor Ser.vi voor horecaondernemers worden verrekend in de e-commerce service fees.

Tokenisatie
Ser.vi maakt gebruik van de API van CCV om de betaalmodule aan haar platform te koppelen. De uitwisseling van vertrouwelijke data tussen Ser.vi en CCV gebeurt op basis van tokenisatie. Naast de basisfunctionaliteiten biedt het platform tal van nuttige opties en diensten. Zo kunnen restauranteigenaren een gepersonaliseerd aanbod op basis van verschillende diensten en producten aanbieden: op het terras, aan de bar, bij het afhalen of bezorgen. Andere belangrijke functies zijn het mogelijk maken van bijvoorbeeld happy hour-promoties of het snel toevoegen van dagschotels of een soep van de dag.

Gerelateerde berichten...