Centric levert 24×7 IT-service en support aan ASML

ASML Netherlands B.V. heeft een vijfjarig contract met Centric getekend voor een servicedesk en on-site support. Per 1 juli 2018 worden de meer dan 10.000 medewerkers van ASML in Nederland voor al hun IT-vragen 24×7 ondersteund door servicedeskmedewerkers vanuit Hoogeveen en Veldhoven.

ASML streeft naar operational excellence en stelt hoge kwaliteitseisen aan gebruikerstevredenheid. Om hier invulling aan te geven, en om voldoende capaciteit te waarborgen, is ASML op zoek gegaan naar een ervaren en betrouwbare provider.

Hans Schrijver, CCO van Centric: “We zijn bijzonder trots dat een prachtig bedrijf als ASML via uitbesteding van hun servicedesk en on-site support vertrouwen stelt in een strategische samenwerking met Centric. We zetten vol in op 100% tevreden ASML-medewerkers. Dit is een bevestiging dat onze strategie om blijvend te investeren in end user-management een goede keuze is!”

Centric ondersteunt de eindgebruikers in het Nederlands en Engels.

 

Gerelateerde berichten...