Kyndryl introduceert Experience Management as a Service

Kyndryl (NYSE: KD), ’s werelds grootste leverancier van IT-infrastructuurdiensten, kondigt de beschikbaarheid aan van Kyndryl Experience Management as a Service, een end-to-end digitale werkplek capaciteit die klanten helpt bij het effectief plannen, implementeren en afleiden van bedrijfsresultaten uit hun technologie diensten.

Kyndryl’s nieuwe Experience Management services maken gebruik van de design-geleide samenwerking van Kyndryl Vital, know-how en expertise van Kyndryl Consult en geïntegreerde AIOps en automatisering van Kyndryl Bridge om klanten een naadloze aanpak te bieden voor het bedenken, ontwerpen, aannemen, beheren en continu optimaliseren van hun technologische omgevingen.

“De one-size-fits all aanpak voor het beheren en meten van digitale werkplekervaringen voor klanten voldoet niet langer aan de behoeften van de huidige complexe en dynamische digitale bedrijven,” zegt Ivan Dopplé, Kyndryl Senior Vice President, Global Digital Workplace Services Practice. “Klanten willen een flexibele aanpak die is afgestemd op hun eisen en die hen beter in staat stelt om de technologische services waarop ze vertrouwen voor het behalen van hun bedrijfsdoelstellingen, te beheren, te meten en er waarde uit te halen.”

Kyndryl’s veelzijdige Experience Management as a Service aanpak maakt gebruik van een gedifferentieerd model dat dynamischer is dan gestandaardiseerde aanbiedingen van concurrenten, omdat het klanten meer keuzevrijheid biedt via een modulair implementatiemodel, in plaats van ze vast te binden aan een kant-en-klare oplossing.

“Nu organisaties te maken hebben met een golf van nieuwe cloud en AI-gebaseerde werkplekmogelijkheden, zijn velen onzeker over hoe ze de meeste waarde kunnen ontlenen en documenteren bij het implementeren van deze geavanceerde oplossingen,” zegt Amy Loomis, Research Vice President, Future of Work, IDC. “Kyndryl’s benadering van het meten en monitoren van de digitale werknemerservaring biedt bedrijven een direct inzicht in hoe nieuwe technologieën de productiviteit, werknemersbetrokkenheid en omzetgroei verbeteren.”

De nieuwe Experience Management functionaliteit is bedacht en gecreëerd met behulp van de kennis en know-how die Kyndryl’s digitale werkplek experts hebben opgedaan tijdens vele succesvolle transformatieve projecten met wereldwijde klanten – zoals het toonaangevende marketingdata en -analytics bedrijf Kantar – die Kyndryl hebben gekozen om hun werknemerservaringen te verbeteren en te versterken.

Kyndryl staat klaar om klanten te ontmoeten waar zij zich bevinden op hun reis naar digitale waarneembaarheid en kan inspelen op hun individuele behoeften door Experience Level Agreements (XLA’s) te implementeren die meer inzicht geven in hoe technologische services de bedrijfsdoelstellingen van een organisatie beïnvloeden.

De experts van Kyndryl Vital en Kyndryl Consult staan klaar om klanten te helpen bij het co-creëren van het juiste ontwerp en de juiste architectuur voor hun bedrijf; bij het selecteren van services die zijn afgestemd op hun specifieke behoeften; en bij het snel benchmarken, opnieuw kalibreren en inzetten van nieuwe mogelijkheden op basis van veranderende behoeften.

Gerelateerde berichten...