Winvision in Nederlandse kopgroep Skype for Business

Winvision, ICT-dienstverlener gespecialiseerd in Microsoft-technologie, is door Microsoft geselecteerd als Skype for Business High Potential Partner. Voor deze partners is het Neptune-programma opgezet met extra trainingen, ondersteuning en voorinformatie over aanstaande releases en updates. Klanten van Winvision hebben zo ook een voorsprong bij de inzet van Skype for Business voor hun organisatie. Wereldwijd zijn 90 Microsoft-partners geselecteerd als Skype for Business High Potential Partner, in Nederland zijn dat er vijf, waaronder KPN, Vodafone en Winvision.

Skype for Business is sinds dit jaar de opvolger van Microsoft Lync en is een integrale oplossing voor zakelijke communicatie en samenwerking. Microsoft heeft Winvision geselecteerd als Skype for Business High Potential Partner vanwege de diepgaande kennis en ruime ervaring met Lync en Skype for Business: Winvision is een belangrijke partner voor Microsoft in Nederland die voorop loopt in de implementatie van Skype for Business. De selectie is enerzijds een erkenning van de expertise op dit gebied, anderzijds omvat het programma extra trainingen en ondersteuning waarmee Winvision op haar beurt klanten weer een voorsprong kan bieden. Bovendien krijgt Winvision als eerste informatie bij nieuwe technologische ontwikkeling, bijvoorbeeld als in de eerste helft van 2016 ook cloudtelefonie mogelijk is in Office 365 via cloud PBX.

Erkenning voor expertise
Voor Winvision is Unified Communications één van de pijlers van haar dienstverlening; Skype for Business is daar een belangrijk onderdeel van. Marcel Lucker, Directeur Sales & Marketing van Winvision, is dan ook erg blij met de selectie door Microsoft. “Organisaties willen hun interne en externe bereikbaarheid vergroten en zijn op zoek naar een geïntegreerde manier van communiceren. Skype for Business biedt vele functionaliteiten, zoals webchat, videoconferencing, online vergaderen en aanwezigheidsfuncties. Al dan niet in combinatie met Office 365 is Skype for Business deel van een totaaloplossing die bijvoorbeeld beeldbellen, zorg op afstand en integratie met Anywhere 365 van Workstream People mogelijk maakt. Zo gaan we met onze klanten van multichannel naar omnichannel klantcontact door de integratie van web, CRM en communicatie. De selectie voor dit Microsoft-programma betekent enerzijds dat klanten de zekerheid hebben dat zij een ICT-partner hebben die volledig op de hoogte is van de technologie en ontwikkelingen van de oplossing. Anderzijds profiteren onze klanten van de voorsprong die wij hebben: ze weten als eerste wat er aan zit te komen en hebben altijd de beschikking over de meest recente technologie.”

Gerelateerde berichten...