Claudia Sträter stelt klant centraal met IP-communicatie van Infopact

Modeketen Claudia Sträter is met de IP-communicatie van Infopact, leverancier van IP-communicatieoplossingen voor de zakelijke markt, in staat haar klanten optimaal te bedienen. De 33 vestigingen in de Benelux gebruiken een IP-VPN bedrijfsnetwerk van Infopact voor telefonie, internet, pin, alarmering en kassakoppelingen. Alle filialen beschikken over online voorraadinformatie, waardoor er veel scherper inzicht is in de gegevens over inkoop, verkoop, voorraad en distributie. Hierdoor kunnen medewerkers bijvoorbeeld eenvoudig ontbrekende artikelen opvragen bij andere filialen en speelt Claudia Sträter sneller in op de wensen van haar klanten.

Ton Funcke, netwerkbeheerder bij Claudia Sträter: “In alles wat wij doen stellen wij onze klant centraal. Wij hebben voor Infopact gekozen omdat zij deze visie met ons delen. Wij focussen ons steeds meer op omnichannel verkoop, waarbij het niet uitmaakt waar een klant iets koopt of terugbrengt. Dat kan in elk filiaal of online. Om dit soepel te laten verlopen zijn actuele voorraadstanden essentieel. Dankzij real-time inzicht in inkoop- en verkoopgegevens kunnen wij onze voorraad optimaal beheren en onze klanten snel bedienen. Infopact fungeert voor ons als kennispartner, die met ons meedenkt over onze ICT-infrastructuur om zo samen het beste resultaat te realiseren. En gezien onze ambities om verder te groeien, zal het belang van een goed bedrijfsnetwerk alleen maar toenemen.”

Erik Eising, algemeen directeur van Infopact: “De ICT- en telecomwereld verandert in rap tempo en we zien dat veel retailorganisaties daar actief mee bezig zijn. De retailbranche heeft het niet makkelijk en een continue bereikbaarheid wordt steeds belangrijker. Claudia Sträter is een mooi voorbeeld van hoe je als retailer je klanten optimaal kunt bedienen met behulp van een betrouwbaar bedrijfsnetwerk.”

Geef een reactie

Gerelateerde berichten...