Progress Sitefinity 13: Digital Experience Platform

SCOS Software, Benelux distributeur namens Progress, de toonaangevende leverancier van applicatieontwikkeling en digitale belevingstechnologieën, biedt de nieuwe release van het Progress® Sitefinity® Digital Experience Platform aan. Met deze release levert Progress allerlei mogelijkheden voor het maken van gepersonaliseerde digitale ervaringen op basis van cognitieve en data-gestuurde inzichten.

Ook biedt deze nieuwe versie allerlei opties waardoor marketing- en IT-teams productiever kunnen samenwerken, met als resultaat doelmatige versnelling van de digital transformatie en grotere operationele efficiëntie.

Als gevolg van de recente ingrijpende gebeurtenissen wereldwijd is het economisch klimaat plotsklaps totaal veranderd. Dit heeft organisaties ertoe gedwongen beter gebruik te maken van technologische middelen om de banden met hun klanten, zakenpartners en werknemers te verstevigen. Bedrijven die voorheen steunden op ‘live’ evenementen of conventionele winkels moeten een inhaalslag gaan maken wat betreft digitale transformatie en hier nu echt de focus op leggen.

Naadloze ervaringen bieden die gemakkelijk schaalbaar zijn om aan de onvoorspelbare vraag te voldoen, content via API’s verspreiden naar contactpunten op diverse kanalen, het klanttraject optimaliseren met behulp van gegevens uit verschillende pijlers en waarde genereren door middel van e-commerce: dit zijn allemaal cruciale vaardigheden in het huidige onvoorspelbare zakelijke klimaat. Dit zijn dan ook de belangrijkste technologische uitdagingen waar organisaties mee aan de slag moeten gaan om deze crisis te overleven.

Volgens Stephan Leferink, General Manager Progress Benelux, maakt Sitefinity 13 het voor bedrijven gemakkelijker om contact te houden met hun klanten door gepersonaliseerde digitale ervaringen op de gewenste schaal te creëren en onderhouden. “Dit is enorm belangrijk in de huidige situatie. Daarnaast helpt Sitefinity 13 marketing- en IT-teams om enerzijds het rendement van hun gezamenlijke projecten te verbeteren en anderzijds te voldoen aan de nieuwe behoeften op het gebied van digitale optimalisering en transformatie”.

Volgens een onderzoek van Progress dat eerder dit jaar werd gepubliceerd, getiteld “Digital Experiences: Where the Industry Stands”, heeft 79 procent van de organisaties een mandaat om digitale ervaringen te gebruiken om concurrentievoordeel te behalen.

Ga voor meer informatie over het Progress Sitefinity 13 Digital Experience Platform naar https://www.progress.com/sitefinity-cms.
https://www.scos.nl
info@scos.nl

Gerelateerde berichten...