Woonzorg Nederland lanceert digitaal klantportaal voor zakelijke huurders

Woonzorg Nederland lanceert een digitaal klantportaal, een Mijn Omgeving met de bijpassende naam Mijn Woonzorg, specifiek ontworpen voor alle zakelijke huurders van zorgvastgoed. Dit platform is bedoeld om de dienstverlening voor zakelijke huurders te verbeteren en inzichtelijker te maken. Met de lancering van het klantportaal zet Woonzorg Nederland een grote stap vooruit in het verbeteren en stroomlijnen van haar dienstverlening.

De afgelopen twee jaar is er gewerkt aan het klantportaal, waarbij de feedback van zakelijke huurders de richting heeft bepaald voor de ontwikkeling van de functionaliteiten. Met de lancering van het klantportaal hebben zakelijke huurders nu toegang tot diverse functies, waaronder:

  • Eenvoudig melding maken en inzicht verkrijgen in (reparatie)aanvragen en statusupdates.
  • Alle informatie in één overzicht en makkelijk te wijzigen.
    Duidelijk overzicht en gemakkelijke toegang tot contactinformatie van Woonzorg Nederland.

Deze functionaliteiten worden verder uitgebreid en continu verbeterd.

Freek Koersvelt, Manager Accountmanagement Zorgvastgoed, legt uit: “We hebben geluisterd naar onze zakelijke huurders; snel inzicht en contact waren de eerste wensen om te verbeteren. Met deze lancering voegen we deze waarde toe. Bij Woonzorg Nederland werken we waardegedreven. We maken gebruik van de agile werkmethode en een scrumteam werkt continu aan het verbeteren van onze zakelijke dienstverlening. De lancering van dit klantportaal is een mooi resultaat van onze inspanningen. Met deze grote digitale vooruitgang, blijft er meer tijd over voor het persoonlijke contact.”

Margriet Harms, Product Owner van het scrumteam die het klantenportaal heeft ontwikkeld en implementeert, vertelt, “De totstandkoming van het klantportaal is een directe reactie op de wensen en behoeften van zakelijke huurders. Klantfeedback was het vertrekpunt voor deze ontwikkeling. Gedurende het hele proces heeft een klantpanel ons bijgestaan met waardevolle input en feedback. Hierdoor hebben we specifieke functionaliteiten ontwikkeld waar een grote behoefte aan is. Dit vormt de basis, en we blijven samen met de zakelijke huurders het portaal verder ontwikkelen, verbeteren en functionaliteiten toevoegen”.

De uitrol van het klantportaal is gestart en gaat gefaseerd in 2024 plaatsvinden. Alle zakelijke huurders van Woonzorg Nederland krijgen een uitnodiging om van het klantportaal gebruik te maken.

 

Gerelateerde berichten...